Web Analytics Made Easy - Statcounter


کماندار ایران با بیان اینکه به واسطه غیبت در مسابقات قهرمانی جهان با افت رنکینگ مواجه خواهد شد، گفت: در رقابت های آسیایی باید امتیازات از دست رفته جبران شود.

اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه عدم صدور ویزای هلند (کشور ثالث) منجر به لغو اعزام تیم ملی تیر و کمان کامپوند به محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک شد گفت: لغو این اعزام روی روند کاری ما تأثیری نمی گذارد اما آنچه مسلم است موجب افت رنکینگمان در سطح جهان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر جایگاه هفتم را در رنکینگ جهانی در اختیار دارند خاطرنشان کرد: به واسطه حضور در مسابقات قهرمانی جهان، می توانستند این جایگاه را تثبیت و حتی ارتقا دهند اما به خاطر لغو اعزام قطعاً جایگاه فعلی را از دست خواهم داد، چون امتیازی از این رقابت ها برای من ثبت نخواهد شد و این فرصتی است برای کماندارانی که فعلا در رده های پائین تر از من قرار دارند.

این کماندار کشورمان که مدال طلای دوره پیش مسابقات قهرمانی جهان (۲۰۱۵) دانمارک را در اختیار دارند ادامه داد: رنکینگ تیمی تیر و کمال کامپوند ایران نیز در حال حاضر ۴ است، وقتی من و دیگر اعضای تیم در بخش انفرادی و به خاطر غیبت در مسابقات قهرمانی جهان با افت رنکینگ مواجه شویم به طور حتم در بخش تیمی نیز، جایگاهمان را از دست خواهیم داد.

عبادی تأکید کرد: البته لغو اعزام به مسابقات مختلف به خاطر عدم صدور ویزا در ورزش ایران خیلی زیاد اتفاق افتاده است، مسئولان فدراسیون تیر و کمان، تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این مشکل انجام دادند، ویزای کشور مکزیک به موقع صادر شد اما در نهایت ویزای کشور ثالث صادر نشد و به همین دلیل اعزاممان لغو شد.

ملی پوش تیر و کمان ایران با بیان اینکه به خاطر لغو اعزام به مکزیک اردوی این تیم تعطیل شده است، تصریح کرد: البته یک ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش برگزار می شود، بنابراین از هفته آینده دور جدید تمریناتمان را برای این رقابت ها آغاز می کنیم.

اسماعیل عبادی تأکید کرد: حضور در مسابقات بنگلادش می تواند تا حدی افت رنکینگ جهانی که به واسطه غیبت در مسابقات مکزیک با آن مواجه خواهیم شد را جبران کند. البته امتیاز مسابقات جهانی خیلی بیشتر از مسابقات آسیایی است اما به هر حال این رقابت ها (مسابقات قهرمانی آسیا) هم می تواند فرصتی باشد برای جبران امتیازهایی که از دست خواهیم داد.

اسماعیل عبادی یادآور شد: بهمن ماه مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا برگزار می شود، حضور در این رقابت ها در برنامه فدراسیون است که اگر این کار انجام شود برایمان بسیار خوب خواهد بود البته اگر ویزا صادر شود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک