Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک کشاورزي با هدف فراهم کردن زمينه مشارکت بانوان در فعاليت‌هاي اقتصادي و اجراي مسئوليت هاي اجتماعي خود، طرح «بانوي ايراني» را اجرا مي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، با اجراي اين طرح که گسترش اشتغال و ايجاد فرصت هاي مستقل براي بانوان، کمک به اقشار آسيب پذير، فقرزدايي زنان، آشنايي زنان شهري و روستايي با فعاليت‌هاي بانکي از ديگر اهداف آن است، شرايط جديدي براي بانک پذيري زنان کشور فراهم مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، همه بانوان با مراجعه به شعب بانک کشاورزي در سراسر کشور مي توانند ضمن افتتاح «حساب سپرده سرمايه گذاري (1%) بانوي ايراني» از مزاياي اين حساب که شامل دريافت تسهيلات مرابحه با نرخ سود ويژه است ( به شرح جدول ذيل) بهره مند شوند.
شايان ذکر است بانک کشاورزي بيش از اين نيز طرح هاي ويژه بانوان را در قالب طرح هاي چهارگانه ايران دخت، دختران آفتاب، ايران بانو و مهر ايران اجرا کرده بود.
رديف
مدت سپرده گذاري
نسبت وام به سپرده
مدت بازپرداخت
نرخ تسهيلات
1
يک ماه
50 درصد مبلغ سپرده گذاري
6 ماهه
18%
2
چهار ماه
70 درصد مبلغ سپرده گذاري
12 ماهه
14%
3
چهار ماه
50 درصد مبلغ سپرده گذاري
24 ماهه
14%
4
چهار ماه
85 درصد مبلغ سپرده گذاري
12 ماهه
15%

-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا

اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار با فرزندان ایثارگر و شاهد شاغل در بانک کشاورزی استان اظهار داشت: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی و انقلاب پابرجاست مرهون رشادت شهدا و فداکاری خانواده‌های آنهاست.

وی خانواده شهدا و ایثارگران را جز امین‌ترین افراد انقلاب و نظام دانست و افزود: کسانی که در راه خدا جان خود را تقدیم می‌کنند می‌توانند به درجه ابرار برسند.

استاندار کردستان با اشاره به آیات قرآنی و روایات ، گفت: در قرآن آمده است هیچ وقت کسی به مقام ابرار نخواهد رسید مگر اینکه باارزشترین دارایی خود را فدا کند.

استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه مجموعه بانک کشاورزی مجموعه‌ای موفق، خدوم و پای کار است، گفت: این مجموعه با وجود اینکه قشر گسترده‌ای از جامعه را زیرپوشش دارد؛ اما همواره کمترین نارضایتی را از جانب مردم داشته است.

وی بیان کرد: این مجموعه همواره تلاش کرده‌اند برخلاف برخی بانک‌ها نماینده مردم استان کردستان در مرکز خود باشند و توانسته‌اند بیشتر از سهم، منابع جذب کنند که بسیار ارزشمند است.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در کنار خدمت‌گزاری برای پیشرفت استان تلاش کنیم و عقب‌ماندگی کردستان را رفع کنیم.

وی با اشاره به برنامه های توسعه ای استان گفت: مهم‌ترین رسالت همگان این است که فرصت‌سوزی نکنیم و درگیر حاشیه نشویم.

استاندار کردستان با اشاره به برخی سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی اذعان کرد: استان‌های محروم تاب تحمل این سیاست را ندارند و باید از سیاست‌های بانک مرکزی مستثنی شوند.

زارعی‌کوشا بیان کرد: سال گذشته نرخ بیکاری در استان به بالای ۲۰ درصد رسیده بود و با تمام محدودیت‌ها تلاش کردیم که فضای اقتصادی و اجتماعی استان را ترمیم کنیم.

استاندار کردستان ادامه داد: در پاییز امسال با کاهش ۴.۷ درصدی نرخ بیکاری، رتبه اول کاهش نرخ بیکاری در فصل پاییز را در میان استان‌های کشور داشتیم در حالی که میانگین کشوری ۰.۷ کاهش داشته است.

وی یادآور شد: براساس اعلام سازمان مدیریت، در فصل زمستان نیز با ۶ درصد کاهش نرخ بیکاری،  رتبه اول کاهش را داشته ایم و در مقایسه با سال گذشته میتوان دریافت این مسیر درست طی شده است.

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات از منابع بانک کشاورزی

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان کردستان نیز در این نشست گفت: امسال با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی تعدادی از بانک‌ها عملکرد خوبی در پرداخت تسهیلات داشتند.

اسماعیل حیدری افزود: بانک کشاورزی امسال ۱۲۰ درصد منابع خود در پرداخت تسهیلات را هزینه کرد.

وی یادآور شد: در ۲ سال اخیر چهار مورد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان توسط این بانک در استان پرداخت شده است.

حیدری از آمادگی بانک‌های استان برای خدمات‌رسانی به مردم در ایام نوروز خبر داد و افزود: در تمامی بانک‌ها شعب کشیک خدمات ارائه خواهند داد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان کردستان گفت: ۸۲۴ دستگاه خودپرداز در بانک‌های استان وجود دارد که از این تعداد ۵۸ دستگاه معادل هفت درصد آن در شعبه‌های بانک کشاورزی فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا
  • اشتباه بزرگ دولت در افزایش سود بانکی به ۳۰ درصد
  • بانک ملی؛ پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه
  • تحلیل عبدی از سود بالایِ تورم
  • تحلیل عباس عبدی از سود بالایِ تورم
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • بانک صادرات ؛ جذب ۴۱درصدی سپرده قرض الحسنه/ تسهیلات تنها ۱۱ درصد
  • نقش پررنگ «نفت» و «خدمات» در رشد اقتصادی در ۹ ماهه ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۰۰ بانوی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت تسهیلات در بانک دی فقط ۳۰ درصد سپرده ها