Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون والیبال شروط خود را برای بازگشت تیم ایرانیان گنبد به لیگ برتر اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از کنار گذاشتن نماینده گنبد از لیگ برتر والیبال، درخواست‌های زیادی از سوی افراد حقوقی و حقیقی برای همکاری و برطرف کردن مشکلات این تیم از فدراسیون والیبال شد.

بر همین اساس امروز (شنبه) جلسه ای با حضور محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون و امیر سلیمانی مدیرعامل کارت اعتباری ایرانیان برگزار شد که مدیرعامل شرایط فدراسیون والیبال را پذیرفت و متعهد شد بر اساس موارد مندرج در صورت جلسه برای بازگشت به لیگ برتر اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با حضور امیر سلیمانی (مدیرعامل)، ابراهیم غفاری مدیرکل ورزش و جوانان گنبد، حجت الله میرزاخانی مدیرفنی تیم ایرانیان گنبد در دفتر محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال برگزار و مقرر شد موارد زیر انجام شود:

*کلیه قراردادهای بازیکنان و کادر فنی با امضاء و مهر مدیرعامل باشگاه کارت اعتباری ایرانیان گنبد تا صبح روز چهارشنبه 26 مهرماه تحویل سازمان لیگ شود.

*تعهدات مالی مدیرعامل تیم کارت اعتباری ایرانیان گنبد؛ در خصوص ارائه چک ضمانت مقرر شد تا روز چهارشنبه 26 مهرماه این چک تحویل سازمان لیگ شده و نیز مبلغ ورودیه میزبان 50 درصد کل مبلغ تا روز چهارشنبه 26 مهرماه و الباقی 50 درصد تا روز یکشنبه 30 مهرماه به حساب فدراسیون واریز گردد.

*بر این اساس تیم والیبال ایرانیان گنبد در صورت انجام تعهدات مذکور، روز چهارشنبه 26 مهرماه در تبریز به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود و دیدار هفته دوم این تیم مقابل کاله مازندران در قالب دیدار معوقه لیگ برتر با اعلام سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد