Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از انتشارات کتاب های نردبان، چهار کودک حامی محیط زیست با پری نگهبان زمین آشنا و دوست می شوند. وندا، جو، پیتر و ریوا مبارزه خود برای کاهش کربن را از زمانی آغاز می کنند که چهار نهال کوچکشان خشک می شود. پس از نجات این نهال ها پری نگهبان زمین به همراه خانواده اش دوستی خود با این کودکان را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه دوستی از آن پس برای نجات زمین تلاش می کنند.

«خرس خشمگین از گرمایش زمین»، « دلفین آوازخوان»،«کارخانه بستنی سازی» عنوان سه کتابی است که در قالب این مجموعه منتشر شده اند.

در بخشی از کتاب «خرس خشمگین از گرمایش زمین» می خوانیم: «خرس به تعقیب آنها ادامه داد تا اینکه نزدیک به لبه پرتگاهی روی دو پای خود بلند شد و با صدای بلندی شروع به غرش کرد. ضدکربن ها هم با سرعت هرچه تمام، از کوه بالا رفتند و تا وقتی که به قله برسند یک لحظه هم نایستادند. آنها بالاخره بالای کوه در امان بودند. پس خودورها را پارک کردند و برای مرحله ی بعد برنامه ریزی کردند.»

این کتاب ها که در قطع بیاضی به چاپ رسیده اند مناسب گروه سنی ب و ج هستند. نویسنده این آثار لورل کالس است و ترجمه آنها را لادن مقیمی اسکوئی و مریم رضازاده برعهده داشته اند و قیمت هر کدام از این کتاب ها 4500 تومان است .

502

حامی محیط زیست کربن دی اکسید پری نگهبان خرس خشمگین از گرمایش زمین کارخانه بستنی سازی لورل کالس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر

همزمان با هفته زمین پاک طرح پاکسازی محیط زیست توسط نوگلان کودکستان هانیه در شهرستان زاوه استان خراسان رضوی اجرا شد و همینطور به مناسبت هفته سلامت با صبحانه سالم از آنها پذیرایی شد.

ویژه برنامه‌های گوناگونی مانند پیاده روی، مسابقه نقاشی و نقاشی روی پارچه برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر این مراسم را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • هفته زمین پاک
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک