Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:52:07 GMT

برگزاری جلسه اعضای شورای شهر با رئیس مجلس

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۲۰۷۱

برگزاری جلسه اعضای شورای شهر با رئیس مجلس

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از برگزاری جلسه اعضای شورای شهر با رئیس مجلس در روز چهارشنبه خبر داد.

شهربانو امانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم شهربانو امانی با اشاره به اینکه شورای شهر تهران به دنبال تعامل و همکاری با سایر نهادها و سازمان‌هاست اظهار کرد: برگزاری جلسه با دولت، قوه قضائیه و همچنین مجلس شورای اسلامی در دستور کار شورای شهر پایتخت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: این جلسات ظرفیت بسیار بزرگی است که می‌تواند چالش‌های پیش روی شهر تهران را کاهش دهد.

وی گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از طریق رئیس شورای شهر تهران با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قرار است جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر تهران، نمایندگان شهر تهران در مجلس و رئیس مجلس برگزار شود.

عضو شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این جلسه روز چهارشنبه ساعت 10 به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1491/P34399/S2,25/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی