Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، یکصد و چهل و چهارمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه گفت: سخنان ترامپ، وحدت و هماهنگی مردم ما به ویژه همه جناح ها و گرایش های سیاسی در جهت حفظ منافع ملی و حاکمیت را بیش‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلطانی فر ادامه داد: اظهارات ترامپ، سران دنیا به جز رژیم صهیونیستی را در کنار ایران قرار داد و در صحنه بین الملل تمام کشورها از مواضع جمهوری اسلامی حمایت کردند و صف آرایی بین المللی به نفع ایران است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: پیوند مستحکم سپاه و مردم به دنبال تهدیدات ناشیانه رییس جمهور آمریکا بیش‌تر نمایان شد. سپاه آبرو و اقتدار کشور و حافظ مردم و نظام است.

دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از صحبت هایش به انتخاب آقایان مناف هاشمی و آقازاده به عنوان استانداران گلستان و مرکزی اشاره کرد و افزود: از این انتخاب ها از جمع مدیران وزارت ورزش و جوانان خوشحالیم و این موضوع بر خلاف گذشته های خیلی دور نمایانگر تجربه و توانمندی تیم مدیریتی وزارتخانه و اعتماد نظام و دولت تدبیر و امید به آنهاست.

سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان نیز در این دیدار گفت: روحیات اجرایی دکتر سلطانی فر انگیزه مدیران وزارتخانه را چند برابر کرد و خاطره خوش همکاری با مجموعه مدیران ورزش، فدراسیون ها و قهرمانان برای من به یادگار ماند.

همچنین سید علی آقازاده استاندار جدید مرکزی در این جلسه گفت: حضور آقای سلطانی فر در مقام وزیر همراه با آرامش نسبی و فعالیت جدی در سطوح مختلف همراه بود و جو دوستانه ای که دکتر سلطانی فر ایجاد کرد فرصت های خوبی را برای خدمت بیش‌تر برای مجموعه مدیران ورزش و جوانان فراهم کرد امیدوارم بتوانم در مسئولیت جدید امانت دار مردم باشم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دوره حاضر که مملو از پیشرفت‌ها و اتفاقات مختلف است، یک روحانی شاید نتواند به شیوه‌های سنتی گذشته در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد موفق عمل کند؛ بنابراین روحانی‌ها باید با ذائقه شناسی و برگزاری برنانه‌های مختلف فرهنگی و هنری و مخصوصا ورزشی اقدام به جذب این قشر کنند. کاری که چند سالی است، حجت‌الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، در شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان غربی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۷ بعنوان امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد جامع نازک علیای پلدشت فعالیت داشته که در طول این مدت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات ورزشی و راه اندازی اُردو‌های سیاحتی و زیارتی توانسته است گام‌های موثری را در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مسجد و کانون بردارد.

سپس ازسال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۱ به‌عنوان امام جماعت و مسئول پایگاه بسیج مسجد امام هادی (ع) ارومیه ادامه فعالیت نموده و از تابستان ۱۴۰۱ تاکنون نیز به‌عنوان امام جماعت، مدیر کانون المهدی (عج) و نیز مسئول پایگاه بسیج مسجد طوبی ارومیه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ورزشی خود را پیگیر بوده که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان توانسته توفیقات روزافزونی را دراین عرصه‌ها کسب کند.

دیگر خبرها

  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم