Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ارومیه گفت: مهمترین مزیت  استاندار جدید آذربایجان غربی در حوزه دیپلماسی اقتصادی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، عباس حسن خانی در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه که صبح امروز در سالن خانه جوان ارومیه با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد اظهار کرد: استاندار جدید به عنوان یک دیپلمات ارشد و یکی از مدیران خوشنام کشور محسوب می شود و بزرگ ترین مزیت آقای شهریاری دیپلماسی اقتصادی وی است که این مهم برای آذربایجان غربی سبب توسعه اشتغال و پیشرفت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه مدیران، نمایندگان، اصحاب رسانه و مردم عزیز استان باید شرایط لازم برای موفقیت استاندار جدید را فراهم کنند.

حسن خانی، سعادت ( استاندار سابق آذربایجان غربی) را به عنوان یک مزیت برای استان دانسته و خاطر نشان کرد: استاندار سابق آذربایجان غربی دستاورد های بسیاری را برای استان به ارمغان آورده اند که در همین راستا نیز باید از زحمات ایشان تقدیر کرده و بدرقه ای را شایسته ایشان برگزار کنیم.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت پایدار کشور درسایه فداکاری های نیروهای انتظامی و نظامی به دست آمده است و ملت ایران همیشه این امنیت را مرهون و مدیون نیروهای امنیتی و نظامی هستند.

حسن خانی در خصوص برگزاری عزاداری ها در کمال امنیت و آرامش در استان گفت: اوج اقتدار ایران در برگزاری مراسمات عزاداری محرم با کمترین مساله امنیتی نمود می یابد و این افتخار بزرگی برای کشور است‌.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه