Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@14:30:01 GMT

جزئیات درگیری خونین در رختکن تراکتورسازی!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۴۸۹۶

به گزارش پارس نیوز،

مهدی کیانی و عارف آغاسی تا اطلاع ثانوی نمی توانند برای تراکتورسازی تبریز بازی کنند تا در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شرکت کرده و درباره درگیری خونینی که در رختکن تراکتورسازی تبریز به وجود آوردند توضیحاتی را ارائه دهند.

پارگی دست بازیکن جوان تراکتورسازی توسط کاپیتان تیمش، تنها دقایقی پیش از بازی این تیم مقابل پارس جنوبی جم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم بازیکنان تراکتورسازی تبریز پیش از آغاز بازی مشغول صرف میوه بودند که مهدی کیانی با کارد میوه خوری به شوخی با مدافع جوان تراکتور می پردازد.

کاپیتان تراکتورسازان به شوخی جملات نظیر «می خواهم گوش هایت را ببرم » استفاده می کند تا فضای شوخی را پیش از بازی ایجاد کند اما عارف آغاسی دستش را سمت کارد میوه خوری می برد و لبه تیز آن را می گیرد که ناگهان کیانی چاقو را به سمت خودش می کشد تا باعث پارگی دست بازیکن جوان تراکتوسازی شود. شدت جراحت این بازیکن به حدی بود که او با فریادهایش نسبت به سهل انگاری کاپیتان این تیم واکنش نشان داد.

داد و بیداد آغاسی به بیرون از رختکن می رسد و باعث تعجب مسئولان حاضر در راهروهای ورزشگاه یادگار امام تبریز می شود.

شوخی خطرناکی که باعث محرومیت هر دو بازیکن تراکتورسازی تبریز تا اطلاع ثانوی شده است و کیانی بایستی همراه با عارف آغاسی و سرپرست سرخپوشان تبریز در کمیته اخلاق حاضر شده تا درباره این موضوع، توضیحاتی را ارائه دهند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود. سرخ‌ها امیدوار بودند با پیروزی در این بازی با توجه به تساوی استقلال در تبریز به صدر جدول برسند.

امید عالیشاه، کاپیتان باتجربه پرسپولیس که در بازی با صنعت نفت مصدوم شده بود، در این مسابقه شرایط بازی پیدا کرد، اما این بار با دریافت کارت قرمز تا انتهای بازی در زمین نماند.

در دقیقه ۸۲ در شرایطی که عالیشاه مشغول بحث با دو بازیکن سپاهان بود، برایان دابو، هافبک سپاهان خود را به او رساند و با امید وارد درگیری فیزیکی شد. این اتفاق واکنش عالیشاه را به همراه داشت و با هل دادن دابو، او نقش بر زمین شد تا داور با کارت قرمز به سمت عالیشاه برود.

از ظرفی دیگر میلاد زکی‌پور و امید نورافکن نیز به این درگیری ملحق شدند تا درگیری سرخابی‌ها در دقایق پایانی ال‌کلاسیکو ایران تکمیل شود.

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • رقص و پایکوبی بازیکنان پارما در رختکن پس از صعود به سری آ / فیلم
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد