Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@22:19:52 GMT

انتخابات ریاست‌جمهوری قرقیزستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۵۶۳۰

انتخابات ریاست‌جمهوری قرقیزستان آغاز شد

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، انتخابات ریاست جمهوری قرقیزستان از ساعت هشت صبح امروز –یک‌شنبه- به وقت محلی با حضور مردم قرقیزستان در سراسر این کشور آغاز شد.

در این دوره «سورونبای جینبکوف» که مورد حمایت «المازبک آتامبایوف» رئیس‌جمهوری فعلی این کشور قرار دارد شانس نخست پیروزی در انتخابات است.

کمیسیون مرکزی انتخابات قرقیزستان اعلام کرد که این انتخابات تا ساعت هشت شب به وقت محلی ادامه خواهد داشت و برای اخذ رأی از مردم دو هزار و ۳۷۵ شعبه اخذ رأی دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخابات سه میلیون و ۲۵ هزار ۷۶۸ شهروند واجد شرایط در قرقیزستان در رأی‌گیری شرکت خواهند کرد که از این میان ۱۸ هزار و ۵۸۰ شهروند در شعبه‌های اخذ رأی خارج از کشور رأی خود را به صندوق خواهند انداخت.

کمیسیون مرکزی انتخابات اعلام کرد ۷۰۰ ناظر بین‌المللی بر انتخابات ریاست جمهوری قرقیزستان نظارت خواهند کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس