Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان می‌گوید مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس‌جمهور که چندی پیش به خاطر مسائل مالی بازداشت شده، همچنان در بازداشت به سر می‌برد و هنوز آزاد یا وثیقه‌ای برای وی صادر نشده است.

یدالله موحد در پاسخ به این سوال که مهدی جهانگیری همچنان در بازداشت است یا برای وی وثیقه صادر شده، اظهار کرد: متهم همچنان در بازداشت به سر می‌برد و وثیقه‌ای صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته تسنیم، رئیس کل دادگستری استان کرمان اضافه کرد: پرونده در حال طی مراحل تحقیقات و مستندسازی مدارک است.

هفته گذشته بود که برخی رسانه‌ها از بازداشت شدن برادر معاون اول رئیس‌جمهور خبر دادند تا اینکه اسحاق جهانگیری در فضای مجازی به این خبر واکنش نشان داد و گفت: «اطلاع دقیقی از دلیل، چگونگی دستگیری، اتهام، ضابط و شاکی برادرم ندارم، البته وی هیچ‌گونه مسئولیت و فعالیت دولتی ندارد. مسئله قابل پیش‌بینی بود و باید صبر کرد. امیدوارم سوءاستفاده سیاسی نباشد و عدالت، مبارزه با فساد و حاکمیت قانون برای همه یکسان اجرا شود.»

16 مهر نیز دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بازداشت برادر اسحاق جهانگیری گفت: اصل پرونده در استان کرمان تشکیل شده است اما به‌دلیل اینکه پرونده به‌تازگی تشکیل شده است از بیان جزئیات آن معذورم. این فرد فعلاً بازداشت است و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران همچنان مهمان کویر کرمان است

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا ابریست، گفت: برای امروز بارش باران درمناطق غربی ،ارتفاعات جنوبی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

 وی افزود:با توجه به نوع بارش های آبگرفتگی معابر به صورت نقطه ای دور از انتظار نیست.

 راستی بیان کرد:ضمن اینکه در نیمه غربی ،شمالی و برخی مناطق جنوب استان وزش باد به همراه خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شاهد هستیم و فردا از وزش باد در سطح استان کاسته می شودفقط برای برخی مناطق جنوبی وزش باد را داریم.

وی گفت:برای روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتا آرام و پایدار را در سطح استان داریم و برای روز سه شنبه افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی است.

راستی تصریح کرد:دیروز در میانده جیرفت ،دشتخاک و فیض آباد گزارش بارندگی داشته ایم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد:فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۶درجه سانتیگراد خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

  راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است