Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر- فرماندار شهرستان نور گفت : از زمان شکل گیری دولت یازدهم تاکنون میزان اعتبارات تملک دارایی شهرستان به 310 میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار ایرنا ، هادی خنجری روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان افزود: با وجود همه مشکلات اعتباری، تحریم ها و ... دولت تدبیر و امید برای توسعه شهرستان ها اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته که نشان از توجه دولت به این مقوله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : پیش از آغاز دولت تدبیر و امید میزان اعتبارات تملک دارایی شهرستان نور 70 میلیارد ریال بوده است.
فرماندار نور ادامه داد : علاوه بر آن در حوزه گازرسانی نیز دولت در مناطق کوهستانی این شهرستان نظیر لاویج و میانبند نیز حدود 150 میلیارد ریال تخصیص داده است.
خنجری گفت : در حوزه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی نیز سال گذشته بیش از 200 میلیارد ریال برای پویایی و راه اندازی 12 واحد تولیدی مصوب و پرداخت شد.
وی افزود : امسال نیز حدود 52 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات از محل اعتبارات بسته رونق تولید به بانک های عامل معرفی شدند.
فرماندار نور همچنین در خصوص ساماندهی دریای شهرستان نور گفت که در پی گسترش طرح های سالمسازی ، افزایش تعداد ناجیان غریق و نیز نظارت و پی گیری مسئولان استانی تعداد قربانیان دریا کاهش چشمگیری داشته است.
خنجری افزود : درسال 93 تعداد قربیان دریا 16 نفر بود و اکنون این آمار به 4 نفر رسیده است.
جلسه شورای اداری شهرستان نور امروز با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برگزار شد.
شهرستان نور با جمعیتی بالغ بر 120 هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.
خبرنگار : مهراب زکی پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7078/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری