Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در سال جاري سريال هاي زيادي در خط توليد براي رفتن روي آنتن سيما قرار دارند که هر کدام در رقابت با هم تلاش مي کنند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگي خبرگزاري ميزان، در روزهاي گذشته بخش اول پرونده سريال هاي در حال توليد رسانه ملي در خبرگزاري ميزان بررسي شد. در قسمت دوم اين گزارش آثاري از رسانه ملي که در مراحل پاياني يا در ميانه توليد هستند را از نظر مي گذرانيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"سر دلبران"؛ بازگشت قديمي هاي قاب تلويزيون
روزهاي پاياني تصويربرداري سريال "سردلبران"، در يزد پيگيري مي شود، خبري که با انتشار عکسي توسط برزو ارجمند در فضاي مجازي رسانه اي شد.
نگار عابدي، فرخ نعمتي، برزو ارجمند، اسماعيل محرابي، محمد کاسبي و جعفر دهقان بازيگران روزهاي پاياني سريال هستند.
تصويربرداري اين سريال از اسفند 95 شروع شده و بخش زيادي از آن انجام شده و تقريبا به پايان رسيده است.
"سر دلبران" قرار است ماه رمضان سال آينده به روي آنتن رود. البته پيش از اين قرار بود که ماه رمضان امسال از تلويزيون پخش شود که به دلايلي به زمان ديگري موکول شد.
اين سريال به تهيه کنندگي محمدرضا شفيعي، کارگرداني محمدحسين لطيفي و به قلم حسن حسيني و رضا خمسه در حال توليد است.
داستان اين سريال درباره يک روحاني (برزو ارجمند) است که وارد محله‌اي در يزد مي‌شود و در آنجا درگير ماجراهاي پيچيده‌اي مي‌شود.
برزو ارجمند، محمد کاسبي، فرهاد قائميان، اسماعيل محرابي، متين سادات ستوده، جعفر دهقان، بهار ارجمند، حسام حسني، کامران تفتي، نگار عابدي، فرخ نعمتي، جهانبخش سلطاني، شهين تسليمي، شهرام عبدلي، رابعه مدني، رضا توکلي، محمد الهي، مختار سائقي، افسانه کمالي، فاطمه شکري و نصرت ميرعظيمي بازيگران اين مجموعه تلويزيوني هستند.
عوامل اين سريال عبارتند از: امير کريمي"مدير تصويربرداري"، حميدرضا نوروزي"طراح صحنه و لباس"، مهري شيرازي "طراح چهره پردازي"، اميرعباس لطيفي"دستيار کارگردان"، داوود جمشيدي"مدير توليد"، کاظم نامني"مدير تدارکات"، خشايار موحديان "تدوين"، پيام حنفي"مديربرنامه ريزي"،حسن هندي"عکاس"، علي مرادخاني"مشاور رسانه‌اي"،بابک شکيبا و امين شريفي"صداگذار" و کارن همايونفر "آهنگساز"
"پاهاي بي قرار"، "در چشم باد" از منوچهر هادي
مجموعه تلويزيوني «پاهاي بي قرار» به کارگرداني منوچهر هادي و تهيه کنندگي ايرج محمدي 30 درصد از فيلمبرداري خود را پشت سرگذاشته و ماه دوم به پايان رسيده است.
اين سريال در سه فصل زمان حال و گذشته توليد خواهد شد. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل مي‌شوند که البته در نسخه نهايي و تدوين شده مخاطب با سريالي 60 قسمتي مواجه خواهد شد که تلفيقي از اين سه فصل هستند.بخش‌هاي گذشته در شهرک غزالي تصويربرداري مي‌شود. يکي از استان‌هاي جنوبي، مناطق جنگي و لوکيشن‌هايي که داراي بافت سنتي هستند هم از ديگر لوکيشن‌هاي اين سريال است.
اين سريال تاريخي در حال حاضر در يک بيمارستان در اطراف تهران ضبط مي شود و فيلمبرداري در ساير لوکيشن ها نيز تا 15 روز آينده انجام مي شود، در نهايت به يکي از شهرهاي اطراف تهران مي رود و در آن منطقه پايان فصل دوم سريال ضبط خواهد شد.
حميد گودرزي، آرش مجيدي، ليندا کياني، سميرا حسن‌پور، افسانه ناصري،‌عليرضا استادي، اصغر محبي، مهدي صباحي و سيروس همتي بخشي از بازيگراني هستند که تاکنون جلوي دوربين رفته‌اند.
قصه "پاهاي بيقرار" از سال 57 تا 64 روايت مي‌شود و يک درام خانوادگي در بستر مسائل اجتماعي است.
فروردين و ارديبهشت 97 توليد هر سه فصل سريال به پايان مي رسد و به رسانه ملي تحويل داده مي شود.

«عمودي ها» به دنبال يادگيري زندگي جمعي در شبکه 3
سريال «عمودي ها» در حال حاضر در مرحله تصويربرداري است. اين مجموعه تلويزيوني از ششم شهريور ماه کليد خورده و تا آخر مهرماه ادامه پيدا مي کند. تدوين اين مجموعه به صورت همزمان توسط فريدون جامه بزرگان در حال انجام است .
گروه سازنده اين سريال در محله جنت آباد تهران در يک مجموعه مسکوني مشغول تصوير برداري هستند. "عمودي ها" در 30 قسمت براي شبکه سه سيما توليد مي شود .
«عمودي ها» داستان تعدادي از شهروندان تهراني است که در يک مجتمع مسکوني گرد آمده اند تا زندگي تازه اي را به طور مسالمت آميز در کنار يکديگرآغاز کنند . سليقه هاي مختلف ، ترجيح منافع شخصي بر منافع جمعي ، بداخلاقي ها و مهم تر از همه نداشتن آگاهي ساکنين اين مجتمع به حقوق شهروندي و فرهنگ آپارتمان نشيني سبب شده است تا زندگي را به کام خودشان تلخ کنند . آنان که به اميد يک زندگي بي دردسر و در پي رسيدن به آرامش تصميم به زيستن در مجتمع مسکوني گرفته اند اکنون در تلاش هستند تا خود را از وضعيتي که تيمور شکاري با بازي "مهرداد ضيايي" براي آنها ايجاد کرده است خلاص کنند.
تا کنون بازيگراني چون محمد عمراني ، مهرداد ضيايي ، شيوا خسرو مهر ، زهرا سعيدي ، مهشيد جوادي ، مسعود شريف ، محسن يگانه ، سجاد دير مينا و هادي افشار جلوي دوربين اين سريال آمده اند.
کيانوش گرامي، اصغر حيدري و اسدالله يکتا نيز به عنوان بازيگر مهمان در اين مجموعه جلوي دوربين رفته اند.
عوامل اصلي سريال «عمودي ها» عبارتند از: نويسنده فيلمنامه: فرهاد نقدعلي، مشاور فيلمنامه: علي اکبر محلوجيان، دستيار اول کارگردان: سيد احمد حسيني، منشي صحنه: ليلا مربي، تصويربردار: مهدي اميري، صدابردار: عليرضا افخمي، طراح گريم: شهرزاد عقيقي، طراح صحنه و لباس : موسي شيبک، موسيقي : نيما عظيمي نژاد ، مدير توليد و برنامه ريز: محمد رسولي، مدير تدارکات : مصطفي الماسي ، مجري طرح: معصومه صباحي موسوي، عکاس و تصويربردار پشت صحنه: گلناز منوچهري.
محمد حجت ذيجودي کارگرداني و فرهاد فرج نظام تهيه کنندگي اين مجموعه نمايشي را برعهده دارند.
فرهاد فرج نظام پيش از اين تهيه کننده سريال هايي مانند:«تهران پلاک يک » و« مجموعه مسکوني دلنواز» بوده است.

"آسمان هواي باران دارد"؛ قسمت دوم "آسمان هميشه ابري نيست"
مجموعه تلويزيوني «آسمان هواي باران دارد» به کارگرداني شهرام شاه حسيني و تهيه کنندگي امير پوررحماني يکشنبه دوم مهر در شهرستان قزوين کليد خورد.
سريال «آسمان هواي باران دارد» به کارگرداني شهرام شاه حسيني روايتگر معضلات اجتماعي مبتلابه جوانان و خانواده از جمله چگونگي استفاده از تکنولوژي، جايگاه خانواده در تعليم و تربيت فرزندان و... است.
داستان اين سريال قصه خانواده اي است که براي ادامه تحصيل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهي تهران مي شوند اما خواسته يا ناخواسته درگير موضوعاتي مي شوند که دستمايه قصه هاي اين سريال قرار مي گيرد.
علي عمراني، مرجانه گلچين، فريبا کوثري، بهرنگ علوي، بابک کريمي و فريبا جديکار از جمله بازيگران اين مجموعه تلويزيوني هستند. روز دوم مهر تصويربرداري در لوکيشن منزل ناصر در قزوين شروع شد و بابک کريمي و فريبا جديکار مقابل دوربين رفتند. فيلمبرداري تا 10 روز آينده در دو شهرستان قزوين و تاکستان ادامه خواهد داشت.
سريال «آسمان هواي باران دارد» ادامه سريال "آسمان هميشه ابري نيست" به قلم احمد رفيع زاده، کاري از گروه فيلم و سريال شبکه يک سيما در 30 قسمت 40 دقيقه اي است.
سعيد آقاخاني و مسافران هتل «شب عيد» در خانه هاي مردم
تصويربرداري اين سريال به نويسندگي و کارگرداني سعيد آقاخاني و تهيه کنندگي سيد کمال طباطبايي در مشهد آغاز شد.
ساختار اين سريال اپيزوديک است و در هر قسمت تعدادي بازيگران شناخته شده حضور دارند. حميد لولايي، مرجانه گلچين، حسين محب اهري، نصراله رادش، افسانه ناصري، علي هدايتي و ... از بازيگراني هستند که در يکي از اپيزودهاي «شب عيد» حضور دارند.
اين سريال 15 قسمتي که طنزي اجتماعي است، توسط گروه نويسندگاني که سرپرستي آن به عهده آقاخاني است، نوشته مي‌شود.
لوکيشن اصلي اين سريال در هتلي واقع در مشهد است و قصه‌هاي مجزايي دارد که همگي در نقطه‌اي به هم وصل مي‌شوند.
«شب عيد» براي گروه فيلم و سريال شبکه يک سيما در حال توليد است.

"دستت را به من بده" سريال رمضان 97
سريال "دستت را به من بده" به کارگرداني محمدمهدي عسگرپور و تهيه کنندگي علي پورکياني از روز پنجشنبه 13 مهر در لوکيشني در حوالي خيابان جردن که يک انبار توزيع لباس است، کليد خورد.
اين لوکيشن محل کار فرزند حاج رسول با بازي امين تارخ است و نقش پسر تارخ را نيما شعبان نژاد بازي مي کند. تصويربرداري سريال در اين لوکيشن با بازي نيما شعبان نژاد، دنيا مدني و مجيد توکلي آغاز شد و اين اولين بازي جدي نيما شعبان نژاد است.
فريبا متخصص بازيگر ديگر اين سريال است که از 16 مهر جلوي دوربين رفت و مريم بوباني، مارال فرجاد، علي استادي، محمدرضا هدايتي، معصومه قاسمي پور، رحمان باقريان، بابک بهشاد و کاظم هژيرآزاد از ديگر بازيگران مجموعه هستند.
اين سريال با فيلمنامه 37 قسمتي، قصه اي بسيار چالشي دارد و توليد سختي را در پي خواهد داشت. تلاش مجموعه عوامل سريال "دستت را به من بده" اين است که کار را به ماه رمضان سال آينده برسانند.
اين سريال کاري پر بازيگر و پر لوکيشن است که بازيگرانش ترکيبي از بازيگران معروف و جوان هستند و قرار است بازيگران ديگري نيز در طول کار به مجموعه اضافه شوند.
همزمان با توليد، کار تدوين نيز توسط محمدحسين غضنفري پيش مي رود.
عوامل اين سريال عبارتند از تهيه کننده علي پورکياني، نويسنده و کارگردان محمدمهدي عسگرپور، همکار نويسنده جميله دارالشفاهي، مدير تصويربرداري فريبرز سيگارودي، طراح گريم مهرداد ميرکياني، دستيار اول کارگردان ليلا رنگرزان، برنامه ريز سيدجواد حسيني، مديرتوليد حسين پورکياني، طراح صحنه و لباس سيدمهدي موسوي، صدابردار محمد حبيبي، منشي صحنه فاطمه سيدي، عکاس: مهدي دلخواسته و کامبيز رحماني فر، مدير تدارکات افشين رئوفي، ناظر کيفي: علي روحاني.
قصه اين سريال که از امسال براي ماه رمضان سال 97 به توليد مي رسد، درباره حاج رسول و خانواده اش است و نقب و چالشي که حاج رسول با گذشته اش دارد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران