Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، سیدفرید موسوی در گفت‌وگویی، با اشاره به اظهارات ترامپ درباره ایران اظهار داشت: ترامپ چیز جدیدی برای گفتن نداشت و لفاظی‌های او بیش از آنکه بتواند اثرگذار باشد، برای طرفدارانش مصرف داخلی داشت، اما صحبت‌های او در واقع عامل وحدت و یکپارچگی ملت ایران و نمود بین المللی آن شد. ما شاهد این بودیم که همه یک صدا و یکپارچه نسبت به اظهارات ترامپ موضع‌گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آقای روحانی هم واکنش خوبی به اظهارات ترامپ نشان داد و اینکه مسیری که ایران سال‌ها پیش برای برجام انتخاب کرده، مسیر درستی بوده و در این راه هم به درستی عمل کرده است. دیپلمات‌های ما نیز با هدایت‌های رهبری این موضوع را به نتیجه رساندند و حالا برجام خدشه ناپذیر است. تا جایی که حتی ترامپ با همه نفرتش توان زیر سوال بردن آن و ایجاد خلل در این موضوع را نداشت.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه «پیام صلح و حقانیت ملت ایران به گوش رسیده است» یادآور شد: سخنان ترامپ درباره خلیج فارس نادانی او را نشان می‌دهد. متاسفانه فردی در مقام ریاست جمهوری یک کشور هنوز به جغرافیای بین الملل آگاهی ندارد در حالی که اسناد متقن تاریخی نشان می‌دهد، خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده و ترامپ براساس القائات دول منطقه‌ای که اخیرا مواضع ضد ایرانی‌شان اثبات شده لفظ مجعولی را در این زمینه به کار برد که واکنش ایرانیان را به دنبال داشت.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه «برجام توافقی بین ایران و آمریکا نبوده است» گفت: این توافق بین ایران و چند کشور صورت گرفته که آمریکا یکی از آنهاست. به همین خاطر ترامپ جرات تصمیم‌گیری یک طرفه در این زمینه را نداشت. خوشبختانه موضع‌گیری کشورهای اروپایی نیز نشان داد که برجام پابرجا خواهد بود و حقوق حقه ملت ایران به رسمیت شناخته شده و خدشه ناپذیر است.

موسوی با بیان اینکه «دولت و ملت تصمیمات لازم را در قبال اقدامات دولت آمریکا اتخاذ خواهند کرد» گفت: ما به اقتضای اقدامات طرف مقابل اقدامات متقابلی را انجام خواهیم داد و مجلس در این زمینه از اقدامات دولت حمایت خواهد کرد همچنان که فضای مجازی، رسانه‌ها و موضع‌گیری مردم مهر تاییدی بر اقدامات دولت در این زمینه است.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین ، احمد وحیدی درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

کد خبر 848360 منبع: شفقنا برچسب‌ها احمد وحیدی ایران و پاکستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم