Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- فرمانده پلیس استان کربلا گفت: درخواست ما این است که موضوعات مرتبط با مباحث امنیتی به زائران ایرانی اربعین حسینی آموزش داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عیاد حسین ابو شب شنبه شب در دیدار با مسئول ستاد اربعین شهرداری مشهد اظهارکرد: پیش از سفر به مشهد در وزارت کشور عراق جلسه‌ای پیرامون خدمات‌رسانی و وضعیت امنیت زائران برگزار شد تا شاهد کم‌ترین مشکل در مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه پیشرفت نیروهای امنیتی، ارتش، حشد الشعبی و پلیس عراق با همکاری و حمایت جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و تدابیر ویژه ای برای مدیریت زائران اربعین حسینی به انجام رسیده است.

فرمانده پلیس استان کربلا تاکید کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از هرگونه ضربه احتمالی داعش به زائران حسینی نیز صورت پذیرفته است.

ابوشب بیان کرد: درخواست ما مسئولان ایرانی ایرانی این است که مسائل امنیتی را به زائران خود توضیح دهید و ما نیز بروشورها و تابلوهایی را در مسیر راه برای این منظور به زبان فارسی آمده کرده ایم.

وی تاکید کرد: از ورود زائران بدون ویزا به کشور عراق جلوگیری خواهد شد و امسال هفت هزار و ۵۰۰ موکب در کربلا برپا می‌شود که همه مجوزهای لازم را دریافت و در مکان مناسب نصب کنند.

سرتیپ ستاد و فرمانده پلیس استان کربلای عراق اظهار کرد: به منظور رعایت موضوعات بهداشتی و امنیتی از توزیع غذای تذری انفرادی در مسیر راه جلوگیری خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز در تلاش برای ترور یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» به سوی خودروی وی شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع محلی در شهر طولکرم در کرانه باختری بامداد امروز از تیراندازی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت خودروی «عمر ابوالفول» از رزمندگان گردان طولکرم  و فرمانده یگان الموت در گردان «طولکرم» خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، او که به شدت زخمی شده بود در بیمارستان «رفیدیا» در شهر نابلس به شهادت رسید؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.

به گفته منابع محلی، پیکر مجروح عمر ابو الفول ابتدا به بیمارستان «ثابت ثابت» در شهر طولکرم منتقل شده و سپس عناصر امنیتی تشکیلات نیز خود را به بیمارستان رسانده‌اند و پس از رزمندگان فلسطینی مجبور به انتقال شهید ابو الفول به بیمارستان «رفیدیا» در نابلس شده‌اند که در آن‌جا به شهادت رسیده است.

در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».

هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و سازمان‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی موضوعی است که سال‌هاست فلسطینی‌ها خواستار برچیده شدن آن هستند؛ طی سال‌های گذشته در موارد بسیاری نهادهای امنیتی اسرائیلی ترور یا بازداشت نیروهای مقاومت در کرانه باختری را به تشکیلات خودگردان سپرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین