Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، میانگین عمر ناوگان حمل بار استان را  ۱۵ سال عنوان کرد و افزود: سن ناوگان  حمل بار نسبت به متوسط کشوری دو سال جوانتر است.

به گزارش ایسنا، علی زندی فر افزود: متوسط عمر ناوگان حمل بار لرستان در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با چهاردرصد کاهش همراه بوده یا به عبارتی جوانتر شده و این در حالیست که متوسط کشوری عمر این ناوگان از ۱۶ به ۱۷ سال افزایش یافته یا به عبارتی تقریبا هفت درصد مسن‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر نشان می دهد وضعیت ناوگان حمل بار استان نسبت به کشور بهتر است اما باید نسبت به نوسازی ناوگان توجه بیشتری داشته باشیم.

با بیان اینکه نیمه نخست امسال میزان بار جابجا شده از طریق ناوگان حمل بار استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد رشد نشان می‌دهد، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال بالغ بر ۲ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۱۶۴تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل بار استان جابجا شده است و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۱۲۱تن بوده 18 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این میزان بار در قالب ۲۱۵ هزار و ۴۷ فقره بارنامه جابجا شده است، اضافه کرد: به لحاظ صدور بارنامه نیز ۱۳درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه ۲۲۳ نفر به عنوان راننده در بخش حمل بار استان مشغول به کار شده‌اند، یادآور شد: این در حالیست که تعداد رانندگان از ۱۵هزار و ۴۶۶ نفر در پایان سال گذشته به ۱۵ هزار و ۶۸۹ نفر در سال جاری افزایش یافته است. براین اساس میزان اشتغال رانندگان این بخش در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ با ۱۴هزار و ۶۶۵ نفر، ۷درصد افزایش داشته است.

زندی فر از رشد چهار درصدی تعداد خودروهای فعال در ناوگان حمل بار استان خبر داد و گفت: در حال حاضر9617 دستگاه خودروی حمل بار در ناوگان استان فعال هستند که نسبت به شش ماهه سال گذشته که 9247 دستگاه بوده چهار درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفتش را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، عربستان قصد دارد تا قیمت نفت خود را برای مشتریان آسیایی تا بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته افزایش دهد. قیمت رسمی فروش نست سبک عرب احتمالاً ۷۰ تا ۹۰ سنت افزایش یافته و به ۳ دلار در هر بشکه بالاتر از شاخص عمان / دبی می‌رسد که بالاترین رقم از ماه ژانویه است.

اکثر تحلیلگران رویترز انتظار دارند قیمت رسمی فروش نفت متوسط و نفت سنگین عرب هم به خاطر کمبود عرضه در بحبوحه کاهش تولید اوپک پلاس افزایش یابد.

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی شده روایس آغاز کرده و صادرات درجات متوسط ترش نفت را کاهش داده است.

تغییر در مواد خام اولیه پالایشگاه ادنوک باعث شده صادرات نفت خام موربان در آوریل به رکورد ۱.۶۵ میلیون بشکه در روز برسد که قیمت نفت خام ترش سبک را پایین آورده است.

کد خبر 6094031 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد