Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زینل قنبری مدیرعامل توزیع نیروی برق فارس گفت: بدهی‌های مشترکان خانگی شهرستان داراب هشت میلیارد تومان است.

وی میزان بدهی‌های بخش‌های دیگر این شهرستان به برق را در بخش عمومی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کشاورزی چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، صنعتی ۳۰۰ میلیون تومان و سایر مصارف را ۲ میلیارد و یکصد میلیون تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری ادامه داد: جمع مبلغ بدهی مردم داراب به مدیریت توزیع برق فارس حدود ۱۷ میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: علی رغم اقدامات و فعالیت‌های خوبی که در زمینه تامین به موقع برق متقاضیان، رفع افت ولتاژ، توسعه روشنایی معابر و توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان داراب انجام شده متاسفانه با معضل دریافت نکردن بدهی‌ها مواجه هستیم.

مدیرعامل توزیع نیروی برق فارس تصریح کرد: پیشتر برخی مردم و صنعتگران داراب گفته بودند به دلیل مشکلات اقتصادی نمی‌توانیم بدهی‌های خود از جمله پول آب و برق را بپردازیم.

داراب در ۲۵۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.
انتهای پیام/ر

مشترکان برق خانگی داراب بالاترین رکورد بدهی را دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی واچ 7 قادر خواهد بود سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گزارش‌های منتشر شده در مورد ساعت‌های گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی در زمینه ردیابی سلامتی ارائه خواهد کرد؛ برای نمونه، انتظار می‌رود که سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند، این قابلیت به افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که درگیر دیابت نیستند کمک می‌کند که سبک زندگی سالمی را دنبال کنند.

اندازه‌گیری سطح قند خون با استفاده از ساعت هوشمند به روش غیرتهاجمی است و نیاز به سوراخ کردن پوست و استخراج خون نیست، بنابراین افراد می‌توانند آسان‌تر سطح قند خون خود را اندازه‌گیری کنند، به طور کلی انتظار می‌رود که اغلب گجت‌های پوشیدنی در آینده از این قابلیت پشتیبانی کنند.

شرکت سامسونگ هنوز به قابلیت اندازه‌گیری سطح قند خون توسط گلکسی واچ ۷ اشاره نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که به حسگر اندازه‌گیری قند خون مجهز شود، البته هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون فاش نشده است؛ انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ در تاریخ هفتم جولای همراه با گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ عرضه شود.

ممکن است ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ به تراشه جدید Exynos W940 عرضه شود که ۵۰ درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد.

کد خبر 748222

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • فارس بارانی می‌شود
  • خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید