Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اظهارات نسنجیده و خارج از قاعده دیپلماتیک رئیس جمهوری آمریکا کافی بود تا مردم سراسر کشورمان قاطعانه مقابل این سخنان موضع گیری کرده و آنان را بیهوده گویی محض تلقی کنند.
سخنان ترامپ هرچند ضد ایرانی بود اما یک خوبی هم داشت و آن افزایش همدلی، اتحاد و انسجام ملت ایران بود، یگانگی و اتحادی که به خوبی می توان از اظهارات عامه مردم آن را لمس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عربی خواندن خلیج فارس، یکی از مسائلی بود که مردم کرمانشاه نسبت به آن واکنش نشان دادند تا جایی که برخی ها این اظهارات را خنده آور و نشانه بارز بی سوادی ترامپ دانستند.
مرزداران غیرور کرمانشاهی همچنین ضمن اعلام حمایت قاطعانه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نیروی اصیل و ارزشی را حافظ امنیت کشور در بحران خاورمیانه معرفی کرده و اظهارات رئیس جمهوری آمریکا را پوچ و شرم آور خواندند.

**افکار رئیس جمهوری آمریکا پوچ و اظهارات وی خنده آور است
محمد امین مرادی دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افکار رئیس جمهوری آمریکا را پوچ و بی اساس و اظهارات وی را خنده آور توصیف کرد و گفت: سخنان وی نشان می دهد که هنوز ملت ایران را نشناخته است.
وی با اشاره به قدرت ایران و اینکه امروز تمام دنیا به این قدرت اذعان دارد، افزود: آمریکا توان در افتادن با کشور ایران و ملت همیشه در صحنه ما را ندارد.
این دانشجوی کرمانشاهی گفت: اینکه رئیس جمهوری آمریکا، خلیج فارس را با عنوان خلیج عربی یاد می کند نشانگر بی سوادی مطلق وی است و آقای روحانی نیز پاسخ خوبی به او داد که باید برود جغرافیا را مطالعه کند.
مرادی در پایان و با تاکید اینکه سپاه پاسداران حافظ امنیت کشور در ناآرامی های منطقه است، یادآوری کرد: بدون شک ترامپ بازنده بزرگ تقابل ایران و آمریکا خواهد بود.

**مردم ایران همواره پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند
سعید حیدری که در آژانس تاکسی تلفنی کار می کند، نیز به سخنان اخیر ترامپ واکنش نشان داد و گفت: مردم ایران همواره پای انقلاب و نظام خود ایستاده و اظهارات رئیس جمهوری آمریکا نمی تواند خدشه ای به این اتحاد و همدلی وارد کند.
وی با پوچ و واهی خواندن سخنان رئیس جمهوری آمریکا، گفت: در عداوت و دشمنی استکبار با ملت ایران که آمریکا سردمدار آن است شکی وجود ندارد.
حیدری ادامه داد: اینکه رئیس جمهور آمریکا از خلیج همیشه فارس به عنوان خلیج عربی یاد می کند، نشانگر بی سوادی اوست و به گفته رئیس جمهور خودمان، ترامپ بهتر است مقداری جغرافیا مطالعه کند.
این شهروند کرمانشاهی در پایان با حمایت از سپاه پاسداران، این نیروی نظامی را پشتوانه ای قوی برای نظام دانست که بخش اعظمی از امنیت داخل کشور و منطقه مرهون تلاش ها و زحمات کارکنان آن است.

** تلاش آمریکا برای مقابله با انقلاب بی فایده است
خانم بابایی یکی از فرهنگیان کرمانشاهی نیز تلاش های آمریکا برای مقابله با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بی فایده دانست و گفت: ملت ایران با این سخنان از مسیر پرافتخاری که در پیش گرفته منحرف نخواهد شد.
وی با بیان اینکه آمریکا و مقاماتش سال هاست که دشمنی و عداوتشان علیه دولت و ملت ایران را ثابت کرده اند، گفت: این اظهارات باعث افزایش همدلی و وحدت ملی می شود.
بابایی تاکید کرد: ملت ایران همواره پشت سر ولایت فقیه حرکت خواهد کرد و آمریکا و ایادیش هم هرگز نمی توانند کاری از پیش ببرند.

**آمریکا از پیشرفت های ایران نگران و مضطرب است
قاسم یاراحمدی یکی دیگر از شهروندان کرمانشاهی نیز گفت: آمریکا به شدت از پیشرفت های خیره کننده ایران در مسائل مختلف نگران و مضطرب است و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع ادامه این روند شود.
وی گفت: یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا برای ملت ایران تازگی ندارد و به طور قطع آن ها در مقابل انسجام ملت ایران کاری از پیش نمی برند و بازنده نهایی ماجرا خواهند بود.
یاراحمدی اظهار کرد: اظهارنظر رئیس جمهوری آمریکا در خصوص خلیج فارس در حالی که هیچ ارتباطی به او ندارد یکی دیگر از نشانه های پوچ بودن افکار اوست.

**تغییر نام خلیج همیشگی فارس یکی از خنده دارترین سخنان ترامپ بود
ونوس بنیانی که در یکی از شرکت های بیمه ای اشتغال دارد نیز در گفت و گو با ایرنا، تغییر نام خلیج همیشگی فارس را یکی از خنده دارترین سخنان ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دانست.
وی با بیان اینکه خلیج فارس برای همیشه به این نام رسمیت دارد، به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران نیز واکنش نشان داد و گفت: سپاه از ارزشی ترین و ولایی ترین نیروهای انقلابی کشور است.
بنیانی با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری آمریکا و سایر سران استکبار هرگز نمی توانند اقدامی علیه امنیت ملی ایران انجام دهند، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی آماده هستند که هر زمان لازم باشد پاسخ مناسب و دندان شکنی به یاوه گویی آنان بدهند.
این بانوی کرمانشاهی در پایان گفت: بیان چنین مطالب سخیفی از سوی رئیس جمهوری آمریکا نه تنها سودی برای آن ها به همراه نخواهد داشت بلکه موجب افزایش اقتدار و انسجام ملی ما خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ

نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیشتازی بسیار اندکی نسبت به دونالد ترامپ دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج نظرسنجی‌های جدید که توسط رویترز/ایپسوس به مدت 2 روز انجام شده، نشان می دهد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیشتازی بسیار اندکی نسبت به دونالد ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر دارد.

بر این اساس، حدود 40 درصد رای دهندگان ثبت نام کرده اظهار کردند که آنها به بایدن رای می دهند در حالی که 39 درصد به ترامپ رای می دهند. این در حالی است که این میزان پیشتازی در نظرسنجی ابتدای ماه گذشته 4 درصد بوده است و این یعنی میزان محبوبیت بایدن کاهش یافته است.

همچنین حدود 28 درصد رای دهندگان اظهار کردند که هیچ نامزدی را برای رای دادن انتخاب نکرده‌اند و یا تمایل به نامزد حزب سوم داشته و یا ممکن است اصلا رای ندهند.

علاوه بر این، 8 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، رابرت کندی را به عنوان نامزد مورد نظر خود انتخاب می کنند اگر او در جریان رقابت بین ترامپ و بایدن به عنوان نامزد حزب سوم قرار بگیرد.  

این در حالی است که این نظرسنجی در بین بزرگسالان سراسر آمریکا انجام شده و در آن ترامپ در بین تمام رای دهندگان پیشتازی 2 درصدی نسبت به بایدن دارد اما پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در بین رای دهندگان ثبت نام کرده اهمیت بیشتری دارد زیرا افرادی که در حال حاضر برای رای دادن ثبت نام کرده‌اند، به احتمال بیشتر در انتخابات ماه نوامبر شرکت می کنند. تنها دو سوم واجدان شرایط رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 که به پیروزی بایدن منجر شد، شرکت کردند.

هچنین براساس نتایج این نظرسنجی، ترامپ با 41 درصد نسبت به بایدن با 35 درصد در بین شرکت کنندگان مرد در این نظرسنجی، پیشتاز است، در حالی که بایدن با 35 درصد نسبت به ترامپ با 33 درصد در بین شرکت کنندگان زن جلوتر است.

به علاوه، ترامپ در بین شرکت کنندگان بدون مدرک دانشگاهی پیشتاز است در حالی که بایدن در بین افراد تحصیل کرده برتری دارد.

انتشار نتایج این نظرسنجی در حالی است که موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا از 17 آوریل تاکنون آغاز شده است. اعتراضات از دانشگاه کلمبیا آغاز و  بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در این دانشگاه گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است. دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای اسرائیل که در جنگ غزه نقش دارند شدند. معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. همین امر دولت بایدن را با بحران چشمگیری در زمینه امنیت داخلی و پرداختن به موضوع جنگ در غزه در آستانه انتخابات ماه نوامبر روبرو کرده است.

دونالد ترامپ نیز همچنان درگیر پرونده های حقوقی و کیفری خود است. در حال حاضر دادگاه رسیدگی به اتهامات ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیر اخلاقی در نیویورک در حال برگزاری است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیر اخلاقی از چند روز پیش در حال برگزاری است. براساس این گزارش یک هیئت منصفه 12 نفره برای بررسی اتهامات ترامپ تعیین شده است.

براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

انتظار می رود این دادگاه حدود 6 هفته به طول بیانجامد.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات 2020 و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021، نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی‌اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.

اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی 2024 می‌داند.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود.

ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اندترامپ 9 هزار دلار جریمه شدواکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطینانتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا