Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور عراق در سلیمانیه با رئیس و نخست وزیر اقلیم کردستان این کشور دیدار کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری اعلام کرد فؤاد معصوم، رئیس جمهور عراق، در سلیمانیه با مسعود بارزانی و نچیروان بارزانی، رئیس و نخست‌وزیر اقلیم کردستان، دیدار کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از العالم، هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که از زمان برگزاری همه‌پرسی جدایی اقلیم کردستان از عراق، روابط بین این اقلیم و بغداد متشنج شده است.

همه‌پرسی جدایی اقلیم کردستان عراق روز سوم مهر در حالی برگزار شد که با مخالفت‌های مجامع بین‌المللی مواجه بود. نتیجه این همه‌پرسی الزام‌آور نیست، اما به مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان، اجازه می‌دهد بر سر جدایی این منطقه با بغداد و سایر کشور‌های همسایه مذاکره کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، در جمع خبرنگاران در راستای هفته معلم اظهار کرد: برگزاری در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری، اعمال نظر و رای دانش آموزان و اولیا، وجه تمایز این برنامه نسبت به سال گذشته و برگزاری در دو حوزه معلمان و عوامل کیفیت بخشی در هفته معلم برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر فرهنگی کردستانی در برنامه شناسایی معلمان نمونه، راه یابی ۲ هزار و ۵۰۰ فرهنگی به مرحله منطقه ای، راه یابی ۵۱ معلم استانی شامل ۱۹ نفر در دوره ابتدایی، ۱۶ نفر متوسطه دوره اول و نفر متوسطه دوره دوم و ۴ نفر در گروه معلمان به مرحله کشوری راه یافتند.

ناظمی جلال ادامه داد: چهار نفر از برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه یافتند و از این میان آرمان حسنی معلم زیویه در مقطع ابتدایی به عنوان یکی از ۲۰ معلم نمونه کشور انتخاب شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، به اهم به برنامه های آموزش و پرورش در هفته گرامیداشت مقام معلم پرداخت و گفت: دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبری، زنگ سپاس معلم همزمان بر سراسر کشور، دیدار اعضای ستاد گرامیداشت مقام معلم در استان با نماینده ولی فقیه، تقدیر سراسری دانش آموز و اولیا آنان از معلمان، تکریم و دیدار با فرهنگیان بازنشسته، غبار روبی مزار شهدا، همزمان با سراسر کشور، دیدار با خانواده معزز شهدای فرهنگی، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش کردستان در نماز جمعه شهرستان ها، برگزاری برنامه نمادین روز معلم در شهرستان ها و معلمان نمونه استان در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی شدا و سیما مرکز کردستان حضور می یابند.

ناظمی جلال به جایگاه معلم پرداخت و افزود: معلم با توجه به مسئولیتی که دارد باید با کمال و درایت این مسئولیت سنگین را به عهده بگیرد. معلم قطعا ماندگار ترین واژه است که استوار ترین مربی برای انسان ها است.


وی خاطرنشان کرد: در طول ۴۳ سال عمر باعزت انقلاب اساسی معلمین عزیز به درستی نقش آفرینی کردند و موفقیت های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.


وی به روز شمار هفته بزرگداشت مقام معلم در سال جاری پرداخت و تصریح کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه جاری به نام نور مطهر تجدید پیمان با امام و شهدا، روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت به نام فرزانه زمان تقدیر از معلمان پیشکسوت، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به نام ایثار به توان تو بزرگداشت معلمان فقد و شهید در مراسم نماز، روز شنبه ۱۶ اردیبهشت پا جای انبیا تقدیر از معلمان دارای نقش تربیتی برتر، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به نام پاک جوهران تقدیر از معلمان جهادگر و ورزشگار و ۱۸ اردیبهشت آینده در دستان تو تقدیر از معلمان پژوهشگر و هنرمند است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901386

دیگر خبرها

  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق