Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@16:25:17 GMT

اتحادیه اروپا در قبال برگزیت کوتاه می آید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۲۲۹۳

اتحادیه اروپا در قبال برگزیت کوتاه می آید

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، اتحادیه اروپا اعلام خواهد کرد که پیشرفت کافی در مسائل خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا شامل لایحه خروج صورت نگرفته و حرکت در فاز دوم و برگزاری مذاکرات تجاری تا ماه دسامبر انجام نمی‌شود اما آنها در ژستی انسان‌دوستانه تلاش دارند به ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس فرصت دهند تا آماده‌سازی داخلی برای مذاکرات درباره آینده روابط با بریتانیا را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام دیپلماتیک اتحادیه اروپا گفت: هدف این است که اندکی خوش‌بین‌تر باشیم و به لندن نشان دهیم که درها کاملا بسته نیست اما به طور کلی این چیزی را عوض نمی‌کند.

مذاکرات آتی بریتانیا درباره برگزیت تحت سایه جنجال‌های اخیر خواهد بود. جمعه ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپایی گفت "بریتانیا باید بها بپردازد" و فیلیپ هاموند، وزیر خزانه‌داری بریتانیا اروپایی‌ها را "دشمن" خواند.

علاوه بر این، شارل میشل، نخست‌وزیر بلژیک در مصاحبه‌ای از دولت ترزا می خواست تا هر چه سریعتر در میان خودشان به راهکاری دست یابند و به اختلافات بر سر سیاست برگزیت غلبه کنند.

بریگزیت بریتانیا انگلستان اتحادیه اروپا اروپا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

به گزارش العربیه، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900763

دیگر خبرها

  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود