Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواشناسی چهارمحال و بختیاری درباره وزش شدید باد،گردو غبار در این استان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزچهارمحال وبختیاری، مدیرکل هواشناسی استان پیش بینی کرد: از اواخر امروز تا اواخر دوشنبه سرعت وزش باد به 65 تا 70 کیلومتر بر ساعت برسد.

شاهرخ پارسا افزود:صبح امروز دمای هوای مرکز استان به 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درجه زیر صفر رسید که سردترین ایستگاه کشور گزارش شد.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود اواخر امروز دمای هوای شهرکرد در گرمترین ساعات به 25 درجه سانتی‌گراد و لردگان به 27 درجه سانتی‌گراد بالای صفر برسد.
پارسا پیش بینی کرد: سه روز آینده آسمان استان صاف، تا کمی ابری گاهی با وزش باد نسبتا شدید همراه شود.
وی گفت:با توجه به نبود بارش در آغاز سال زراعی جدید و وجود پتانسیل خیزش گرد و خاک محلی در سطح استان، ممکن است با افزایش یافتن سرعت وزش باد، خیزش گرد و غبار در سطح استان وجود داشته باشد.
وی همچنین برای روزهای پایانی هفته جاری، پیش‌بینی کرد: دمای هوای استان به پنج درجه زیر صفربرسدو برای روز چهارشنبه در مناطق شمالی و ارتفاعات شمالی استان احتمال بارش خفیف و پراکنده وجود دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و فهرج با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا جوی نسبتاً پایدار در اثر مناطق استان خواهیم داشت.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در مناطق شمال، غرب و جنوب‌شرق استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، از این رو خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه طی این مدت افزایش ابر، وقوع رگبار باران در برخی از مناطق مرکزی، شمال غرب استان مورد انتظار است، گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا روز شنبه بر سرعت وزش باد در شرق، شمال‌غرب و برخی از مناطق جنوب استان افزوده خواهد شد و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان را به ترتیب ۲۴ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و فهرج با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بوده‌اند.

کد خبر 750714

دیگر خبرها

  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی