Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از ارائه خدمات بیمه ای به صنایع کوچک و متوسط در شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: در پی تفاهمنامه ای که بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیمه ایران منعقد شد و در راستای حمایت از واحدهای صنعتی بیمه ایران طرح های ویژه ای با قیمت مناسب به صنایع کوچک و متوسط ارائه می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه را گسترش همکاریها، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع، ظرفیتها، امکانات و توانایی های علمی و فنی موجود با هدف توسعه صنعت بیمه در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط اعلام کرد.


رازانی ضمن بیان اینکه بسته بیمه‌ای صنایع کوچک شامل بیمه های آتش سوزی، مسئولیت و اشخاص می باشد، افزود: بهره مندی این صنایع از مزایای بیمه باعث تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک می شود.


وی تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به واحدهای صنعتی و برای تشریح کامل بسته های حمایتی و به منظور آسیب شناسی و بررسی اثربخشی، نماینده بیمه ایران در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد استقرار یافته است.

48

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد