Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایلنا گفت: در حال حاضر موسسه نور با دارا بودن بیش از 333 شعبه در سراسر کشور و اتصال به شبکه شتاب در حال فعالیت تحت نظارت بانک مرکزی است. این موسسه همچنین به سامانه‌های ساتنا، پایا و شتاب متصل است.

وی ادامه داد: ما در صورت های مالی خود دارای تراز مثبت بوده و جزو موسسات سود ده محسوب می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسسه مالی نور از ادغام سه موسسه مالی کارسازان آینده، ریحانه گستر مشیز و پیشگامان کویر یزد به وجود آمده و با عنایت خداوند و تلاش کارکنان توانستیم در سال های اخیر به تراز مالی مثبت برسیم.

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری نور با رد شایعاتی مبنی بر فاقد مجوز بودن این موسسه گفت: گواه ما سایت بانک مرکزی است. در حال تلاش هستیم تا بتوانیم موسسه را تبدیل به بانک اسلامی نور کنیم.

رنجبر با اشاره به افزایش سپرده گذاری در این موسسه افزود: خوشبختانه معوقات موسسه به حداقل رسیده و استانداردهای بانک مرکزی رعایت شده و شاهد افزایش سرمایه‌گذاری مردم در این موسسه هستیم. در حال حاضر در بین 30 بانک و موسسه مالی کشور، از لحاظ منابع مالی در رتبه 12 قرار داریم.

وی با اعلام اینکه سپرده‌گذاران این موسسه هیچ نگرانی بابت سپرده‌های خود ندارند، افزود: تمامی سود سپرده‌ها در زمان مقرر پرداخت شده است. ضمن اینکه این مدت برای حمایت از تولید ملی و افزایش اشتغال جوانان طرح هایی برای پرداخت تسهیلات با سود کم به اجرا در آمده است.

به گفته رنجبر تلاش‌ها برای افزایش حضور موسسه در تامین مالی پروژه‌های تولید ملی انجام شده و این موسسه آمادگی دارد از طرح‌ها برای تولید ملی حمایت کند. افرادی که در حوزه اشتغال‌زایی و تولید ملی فعال هستند می‌توانند از تسهیلات موسسه با سود کم استفاده کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید

به گزارش خبرگزاری مهر دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت در خصوص نامه انجمن ها به رهبر انقلاب در خصوص سرکوب نرخ ارز در سامانه نیما گفت: در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است باید زمینه های مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد با حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی رقم بخورد زیرا پس از سال ها تجربه، اثبات شده که ارز چند نرخی فساد آور است.

ناصر عاشوری دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت اظهار داش: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید زمینه های لازم از سوی دولت و مجلس برای افزایش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی فراهم شود اما کماکان سیاست های بر ضد این شعار کماکان در اقتصاد وجود دارد.

وی به سیاست های ارزی بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: ارز چند نرخی مشکلات زیادی به همراه دارد و فساد آور است و از طرفی هم انگیزه لازم را از تولیدکنندگان می گیرد.

وی افزود: لذا باید سازوکارهایی تعبیه شود تا مشارکت سرمایه گذار و بخش خصوصی و مردم در اقتصاد بیشتر شود زیرا با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، همچنان سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی بسیار ناچیز است و به نظر می رسد یکی از راهکارهای اصلی افزایش مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد، حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی است.

کد خبر 6094072 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید