Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@16:22:52 GMT

(ویدیو) حمله وحشیانه به دختر ۱۷ ساله در اسفراین

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۴۴۸۲

سرهنگ جاوید مهری در خصوص جزئیات بیشتر این خبر گفت : متهم (خ -س ) یکی از متهمان سابقه‌دار شهرستان اسفراین است.

وی افزود : متهم ۱۵ مهرماه سال جاری دختر ۱۷ساله ای را درسطح شهر ودر ملاعام باضربات متعدد چاقو موردضرب از ناحیه سر و صورت ودیگر اعضای بدن قرار می دهد وبه محض اطلاع از ورود ماموران انتظامی از محل متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ مهری بیان داشت : بلافاصله مصدوم به جهت وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد : متهم پس از ارتکاب جرم متواری شده بود وطی هماهنگی با مقام قضایی ماموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را شروع کرده و مشخص گردید متهم دریکی از استان‌های همجوار مخفی شده است.

مهری درخصوص نحوه دستگیری متهم خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهم را روز گذشته دستگیر وبه این شهرستان منتقل نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود : با توجه به اینکه متهم از مجرمان سابقه‌دار بود دختر جوان را به طرز وحشیانه ای مجروح کرده بود به دستور مقام قضایی امروز درسطح شهر گردانده شد.

این مقام انتظامی در خصوص وضعیت جسمانی دختر جوان اسفراینی گفت : باتوجه به شدت جراحات و وخیم بودن احوالش امروز به مراکز درمانی مشهد منتقل شد.

سرهنگ مهری در پایان افزود : درزمان گرداندن متهم در سطح شهر، مردم خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با مجرم بودند واز دستگیری متهم سابقه‌دار از پلیس تقدیر و تشکر کردند

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان