Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@21:34:05 GMT

دو عضو حقیقی ستاد راهبری طرح ملی حفظ معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۵۹۸۸

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در هشتاد و هفتمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی که عصر امروز 23 مهرماه در دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد، در مورد دو عضو حقیقی ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم تصمیم گیری شد.
بر همین اساس، برای عضویت این دو نفر چهار گزینه پیشنهادی شامل محمدمهدی بحرالعلوم، معتز آقایی، محمود کریمی و صادقی، مطرح شده بود که پس از رأی گیری، به ترتیب محمدمهدی بحرالعلوم و معتز آقایی به عنوان دو عضو حقیقی این ستاد معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رای گیری 19 عضو حاضر در این جلسه در رأی گیری شرکت کردند که محمدمهدی بحرالعلوم با 14 رأی و معتز آقایی با 12 رأی به عنوان اعضای ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم معرفی شدند.
همچنین محمود کریمی و صادقی نیز به ترتیب پنج و چهار رأی کسب کردند.
با تعیین این دو نفر ترکیب ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم کامل شده و انتظار می رود که جلسات آن با جدیت بیشتری برگزار شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی را بسیاری با نام پسر پرسپولیس می‌شناسند، دروازه‌بان جوانی که با پیراهن قرمزهای تهرانی پنالتی علی دایی را مهار کرد تا ورودی درخشان به فوتبال حرفه‌ای باشگاهی ایران داشته باشد.

حقیقی که در زمان کارلوس کی‌روش دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، حالا در این فصل شاگرد رفیق قدیمی خود یعنی مسعود شجاعی شده است.

او زیر نظر مسعود شجاعی روزهای بهتری را نیز در هوادار تجربه کرد و این روزها، گلر مورد اعتماد سرمربی جوان هوادار است. حقیقی که در این فصل شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و در همه بازی‌های لیگ برتر حضور داشته، طی ۲۶ بازی لیگ و حذفی، هشت کلین‌شیت را به ثبت رسانده که آمار خوبی برای او محسوب می‌شود.

حقیقی در بازی با صنعت نفت به خصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و زیر فشار حملات شاگردان کمالوند مقاومت کرد تا سه امتیاز ارزشمند به حساب هوادار نوشته بشود.

اما تک گل نفتی‌ها روی ضربه پنالتی توسط طالب ریکانی به ثمر رسید که حقیقی آن را مرتکب شده بود. حقیقی در حالی که دنبال پیدا کردن یار مناسب برای پاس دادن بود، با اضافه نشدن مدافعان توپ را از دست داد و مرتکب خطا شد. جالب اینکه حقیقی در این صحنه نیز در حال پیروی از دستورات تاکتیکی مسعود شجاعی بود. سرمربی جوان هوادار مخالف بازی بلند و بدون هدف گلرهایش است و به حقیقی دستور داده بازی‌سازی را از عقب زمین انجام بدهد که یک ناهماهنگی سبب از دست رفتن توپ علیرضا حقیقی شد.

با این حال دروازه‌بان باتجربه هوادار در ادامه بازی این گل را جبران کرد و توانست مهره موثری برای کسب پیروزی دو بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان باشد. حقیقی این هفته دیدار مهمی در انزلی برابر ملوان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس
  • علامت استاد حقیقی داشتن تزکیه برای تسخیر قلوب است
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است.
  • تشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از ۴۰ سال در بشرویه