Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی سلیمانی روز یکشنبه در جلسه قاچاق کالا و ارز شهرستان افزود : این باشگاهها متعلق به افرادی است که نسبت به تمدید مجوز باشگاه خود اقدام نکرده اند و در آنجا کالاهای قاچاق از جمله داروهای نیروزا توزیع می شود.
وی گفت : تاکنون چندین بار به متصدیان این باشگاهها برای تمدید مجوز تذکر داده ایم ولی فایده ای نداشت و اکنون در صدد هستیم نسبت به پلمپ آنها اقدام کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار افزود : پلمپ یک باشگاه فاقد مجوز باعث می شود تا بقیه باشگاهها نسبت به تمدید مجوز خود اقدام کنند.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت جویبار هم در این جلسه گفت : در بازدید های به عمل آمده از باشگاههای ورزشی ، مواردی کشف و منجر به تشکیل پرونده شده که بزودی به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.
محمود فیروزجایی از کشف 219 پاکت سیگار ، هفت قوطی مکمل دارویی ، 56 قلن لوازم آرایشی ، 16 عدد موبایل قاچاق و لوازم جانبی در این باشگاهها خبر داد.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی قائمشهر و جویبار نیز در این جلسه خواستار معرفی باشگاههای فاقد مجوز به این اداره شد.
انوشیروان محمودیان گفت : با توجه به اینکه توزیع داروهای مکمل تبعاتی برای ورزشکاران دارد ، باید جلوی فعالیت این باشگاهها گرفته شود.
وی هشدار داد : هر باشگاه فاقد مجوزی که اقدام به توزیع کالای قاچاق کند طبق ماده 27 قانون قاچاق کالا و ارز ، علاوه بر جزای نقدی که حداقل سه تا پنج برابر ارزش ریالی کالاست ، مجازات حبس هم در انتظار متصدی آن است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری گفت: در اجرای طرح ۷۲ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودرو‌های شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالا‌های قاچاق با پنج دستگاه خودرو سواری شوتی و یک دستگاه کامیون، یک دستگاه اتوبوس مسافربری (ناوگان حمل و نقل عمومی) و یک دستگاه وانت نیسان برای ماموران محرز شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان زنجان خودرو‌های مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع مقدار ۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل عرضه خارج از شبکه، ۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده و آلایش مرغ فاقد مجوز دامپزشکی، ۸۶۴ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی، سه هزار و ۱۸۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۸۲ کیلوگرم شکلات خارجی، یک هزار و ۲۵ بسته انواع بیسکویت خارجی، ۱۸ دستگاه (پنج تیکه) چای ساز خارجی و ۱۹۵ کیلوگرم پوشاک کارکرده (تاناکورا) خارجی و قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص هشت نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بدری با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز موضوع را به ستاد خبری ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • کشف ۱۸ میلیارد قارچ ترافل قاچاق در مرز مریوان
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای