Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@04:10:33 GMT

خاموش کردن آیفون بدون لمس دکمه پاور

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۷۵۳۱

خاموش کردن آیفون بدون لمس دکمه پاور

پول‌نیوز - نسخه جدید سیستم عامل گوشی‌های هوشمند آیفون موسوم به iOS ۱۱، دارای ویژگی‌های منحصر بفرد و جالب جدیدی است و یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت خاموش کردن حتی بدون لمس دکمه پاور است.

به نقل از وب سایت phonearena، این قابلیت به کاربران سیستم عامل iOS ۱۱ در گوشی های هوشمند آیفون و یا آی پد اجازه می دهد تا در مواقعی که گوشی مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری داشته و قفل شده و قابل استفاده نیست، آن را دوباره راه اندازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاربران آیفون و یا آی پد همواره برای راه اندازی و روشن کردن مجدد گوشی خود، مجبور بودند دکمه پاور گوشی را برای لحظاتی فشار بدهند. اما هم اکنون با به‌روزرسانی سیستم عامل و ارتقای آن به نسخه iOS ۱۱، قادر خواهند بود حتی بدون لمس و فشردن دکمه پاور گوشی، با رفتن به بخش تنظیمات و انتخاب قسمت General و رفتن به سمت پایین منو و در آخر انتخاب گزینه Shut Down از این قابلیت استفاده کرده و گوشی خود را در مواقع اضطراری نجات دهند.

پس از آنکه کاربران از روشی که در بالا گفته شد استفاده کردند، می توانند صفحه خاموش شدن معمولی سیستم عامل iOS را مشاهده کنند. سپس باید دکمه بزرگ پاور که در بالای صفحه و به رنگ قرمز نمایش داده شده است را به سمت راست کشیده تا گوشی خاموش شود. کاربران برای لغو آن نیز می توانند دکمه ضربدر را لمس کنند.



منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ

یتنا - واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند.
گزارش‌های فنی حاکی از آن است که اپلیکیشن واتس‌اپ در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند. به این معنی که کاربر می‌تواند برای هر مخاطبی که در اپلیکیشن قرار دارد، بدون نیاز به اینترنت فیلم و عکس ارسال کند.

وب‌سایت WABetaInfo که متخصص در پیگیری و افشای اخبار واتس‌اپ است، گفت که این ویژگی جدید «افراد نزدیک» نام دارد و کار آن به ارسال داده‌ها از طریق شبکه‌های بلوتوث مانند قابلیت ارسال سریع در دستگاه‌های اندروید یا ویژگی AirDrop در دستگاه‌های اپل مرتبط است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را دانلود کرده و تنظیمات را تغییر دهید تا اپلیکیشن به فایل‌های موجود در دستگاه، موقعیت جغرافیایی و بلوتوث شما دسترسی داشته باشد.

به گفته WABetaInfo، روند ارسال داده‌ها از طریق ویژگی جدید رمزگذاری خواهد شد و گیرنده داده‌ها شماره تلفن فرستنده را برای حفظ حریم خصوصی نشان نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳