Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهدمقدس گفت: توقفگاه‌های جدید خودروهای باری در مشهد مقدس به بهره برداری می‌رسد.

حسین مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در زمینه ساخت 5 توفقگاه خودروهای باری در مشهد اظهار داشت: این توقفگاه‌ها با هدف بهبود ترافیک شهری و ایمن‌سازی معابر شهری، کاهش آلودگی هوا و آلاینده‌های گازی از طریق کاهش تردد خودروهای سنگین، کاهش آلودگی زیست محیطی، تکریم حقوق شهروندی و ایجاد امنیت ناوگان بار شهری، جلوگیری از پارک حاشیه‌ای و بهبود منظر شهری و ارائه امکانات رفاهی ویژه ناوگان باری شهری احداث می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توقفگاه‌های میثاق و نمایشگاه به عنوان نخستین توقفگاه‌های حمل و نقل بار شهر مشهد در سال گذشته به بهره‌برداری رسید که مجموعه هزینه احداث این توقفگاه‌ها با احتساب سایر توقفگاه‌ها، 3.5 میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: توقفگاه معراج با 27 هزار مترمربع با ظرفیت 400 پارک خودروی سنگین و غیرسنگین و 50 خودروی سبک با 2 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه در سال گذشته به بهره‌برداری رسید. توقفگاه ناوگان باری نمایشگاه با 23 هزار مترمربع با ظرفیت پارک 300 دستگاه خودرو نیز با برآورد هزینه 350 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: توقفگاه ماشین‌آلات و مصالح ساختمانی در میدان نمایشگاه نیز در فضای 8 هزار مترمربع و با ظرفیت پارک 100 دستگاه جرثقیل و لودر با اعتبار 150 میلیون تومان احداث شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد بیان کرد: دومین توقفگاه ماشین‌آلات و مصالح ساختمانی نیز در بولوار طوس و پایانه معراج در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع با میزان هزینه 350 میلیون تومان در حال ساخت است که به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته مختاری، در راستای ساماندهی پارک خودروهای فاضلاب، جلسات متعددی با نظارت استانداری خراسان رضوی، فرمانداری، دادستانی و شهرداری مشهد برگزار شده، تا با احداث توقفگاهی مشکل بهداشتی ناشی از توقف این خودروها حل شود.

وی اظهار داشت: در همین راستا عملیات اجرایی توقفگاه ساماندهی خودروهای تخلیه فاضلاب در میامی در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع آغاز شده است که پیش‌بینی می‌شود که این توقفگاه تا 4 ماه آینده به بهره‌برداری برسد تا خودروهای حمل فاضلاب در داخل شهر و در مجاورت منازل مسکونی توقف نکنند و از مشکلات بهداشتی و زیست‌محیطی جلوگیری شود تا سلامت شهروندان به خصوص کودکان به خطر نیفتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 200 خودروی حمل فاضلاب شناسایی شده که 35 خودروی آن ساماندهی شده که باید ساماندهی 160 مورد خودروی دیگر نیز انجام شود.

انتهای پیام/

R41347/P1336/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد