Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:31:29 GMT

مرادی: در مسابقات جهانی یک سورپرایز بزرگ دارم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۰۲۱۹

مرادی: در مسابقات جهانی یک سورپرایز بزرگ دارم

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: هدفم در مسابقات جهانی ابتدا رکوردشکنی است و پس از آن نیز یک سورپرایز بزرگ دارم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سهراب مرادی در خصوص آخرین شرایط تمرینی خود اظهار داشت: در اردوها به شدت روی وزنه‌ها متمرکز شده‌ام و قصد دارم آمادگی خودم را حفظ کنم.

وی افزود: اردوها یکی پس از دیگری با شرایط مناسب درحال پیگیری است و من نیز خدا را شکر آمادگی‌ام را پس از مسابقات داخل سالن آسیا حفظ کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان المپیک ریو خاطرنشان کرد: خوشحالم که در مسابقات گذشته یک رکورد خوب را به ثبت رساندم اما این هدف نهایی من نبود و اهداف بزرگتری در ذهن دارم.

مرادی گفت: باید با بهترین شرایط در مسابقات جهانی حضور پیدا کنم و این روزها اول به طلای جهان و پس از آن به رکوردشکنی مجدد فکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات جهانی امریکا قطعا دست به رکوردشکنی خواهد زد یا خیر، عنوان کرد: هدف ابتدا رکوردشکنی است و پس از آن نیز یک سورپرایز بزرگ دارم تا بتوانم دینم را به مردم کشورم ادا کرده باشم.

وزنه بردار دسته ٩٥ کیلوگرم کشورمان ادامه داد: امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و در تمامی اوزان وزنه برداران بتوانند آنچه لایقش هستند و برای آن زحمت کشیده‌اند، به آن دست یابند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دو بر صفر نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن در شرایطی به دست آمد که امیرحسین سام‌دلیری عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش ارائه داد و با وجود اینکه توپ‌های زیادی به سمت دروازه تیمش رفت، اما در بخش هجومی مثمر ثمر کار کرد تا بتوانند دو بار دروازه پیام پارسا را باز کنند.

مدافع 21 ساله در هفته بیست و پنجم چهره ویژه و بازیکن محبوب هواداران نساجی در ورزشگاه فولادشهر بود که علاوه بر نقش موثر روی هر دو گل تیمش، در فاز دفاعی هم فوق‌العاده کار کرد و نگذاشت ذوب‌آهن به خواسته خود برسد و حتی صاحب یک امتیاز شود.

سام‌ دلیری که جایگاهش در ترکیب نساجی را به مرور زمان به دست آورده و دیروز هم نمی‌خواست آن را از دست بدهد، پاس گل اول را به منصور باقری داد و گل دوم را هم روی ارسال محمدرضا حسینی با ضربه سر دیدنی زد تا خیالشان را بابت کسب سه امتیاز سرنوشت‌ساز راحت کند.

اما جدا از این مسائل، نباید به بازی خوب او در خط دفاعی هم بی‌توجه بود، چراکه تیمش برای سومین بازی پیاپی هیچ گلی دریافت نکرد تا امیدوارتر از همیشه بماند و با روحیه خوبی به استقبال دیدار با پرسپولیس بروند.

دیگر خبرها

  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • ۹ راهکار موثر برای کاهش وزن در زنان بالای ۳۰ سال
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)