Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین بار در شرکت ذوب آهن اصفهان دیفیوزر برج های فشار قوی از جنس فایبر گلاس ساخته و نصب شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مدیر آبرسانی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: متخصصان این شرکت با بهره گیری از فناوری های جدید موفق شدند با بکارگیری تجهیزات مدرن این دستگاه را طراحی کرده و ساخته اند.

مهرداد اسماعیلی برج های خنک کننده فشار قوی را شامل شش دستگاه در دو پمپ خانه مهندسی آبرسانی و پنج دستگاه در نیروگاه حرارتی مهندسی تولید و توزیع برق فعال دانست و افزود: فعالیت 24 ساعته این تجهیز کلیدی تاثیر بسزایی در تداوم خط تولید کارخانه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : دیفیوزرهای قبلی این برج خنک کننده به وزن 32 تن شامل قطر 17 متر در قسمت پایین و10 مترو 50 سانتی متر در محل نصب پروانه و دهانه خروجی 13 متر و ارتفاع 12 متر و 60 سانتی متر بزرگترین دیفیوزر نصب شده روی برج های خنک کننده در ایران است که به روش اسکلت فلزی و از ورق و نبشی ساخته شده اند که به دلیل پوسیدگی نیاز به تعویض داشتند.

مدیر آبرسانی شرکت ذوب آهن افزود: با دستیابی به روش جدید ، دیفیوزری دراین شرکت ساخته شد که از قابلیت های بالایی همچون کاهش وزن چهار برابری ، افزایش ایمنی دستگاه ، استحکام و افزایش عمر دستگاه به مدت 30 سال درمقایسه با دستگاه قبلی برخوردار است.

پارسال در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان سه میلیون و چهار هزار تن محصول فولادی تولید شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور