Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > گزارش آگهی - در دنیای امروز ، افزایش فعالیت خدمات دیجیتال و تبادل اطلاعات در فضای بینهایت مجازی ، موجب ایجاد تعادل اقتصادی خوشایندی بین کاربران اینترنت ، موسسه ها و سرمایه گذاران گوناگون شده است.

خصوصیاتی که خرید و فروش کالا و ارائه ی خدمات را از روش های سنتی به شیوه مجازی تبدیل کرده و این امر بیش از پیش مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها بیشترفروشندگان اینترنت را معتبرترین راه برای فروش محصولات خود می دانند. این فرایند شامل خرید و فروش کالاها و خدمات است و دامنه ی بسیار گسترده ای دارد. فروش اینترنتی در جهان پیشرفته امروز ، بخش عمده ای از فعالیت های انسانی را در جامعه به خود اختصاص داده است .در کمال ناباوری فروشندگانی که تنها فروش آنها فروش آنلاین است ، به سرعت درحال رشد هستند. فروش اینترنتی شامل تمامی نیازهای مستقیم و غیرمستقیم همه ی شهروندان داخلی و حتی خارج از کشور شده است.
از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل برای مسافرت ها گرفته تا تهیه ی جزئی ترین کالاها مثل پوشاک ، وسایل برقی ، صنایع دستی و صدها مورد دیگر . در اینجا می خواهیم 10 سامانه برتر خرید آنلاین بلیط هواپیما را به نوشته وبلاگ سفرنیک به شما معرفی کنیم.

ردیف

نام سایت

رتبه ایران

رتبه جهان

1

علی بابا

114

6،879

2

الی گشت

215

10،129

3

فلایتیو

505

22،347

4

زورق

775

31،703

5

سامتیک

416

19،244

6

سفرستان

1،116

62،661

7

سفرمی

1،509

54،870

8

دورو نزدیک

3،019

115،484

9

ای تیک

3،053

105،401

10

سفرنیک

7،033

515،392

مزایای خرید اینترنتی

انعطاف پذیری در زمان خرید عدم نیاز به تحرک فیزیکی و جابجایی خاص قیمت های رقابتی تنوع خدمات و محصولات سهولت در سفارش خرید دسترسی جهانی به محصول و خدمات موجود اطلاعات فراوان در مورد کالاها و خدمات موجود امکان مقایسه ی خدمات و اجناس مورد نظر صرفه جویی در زمان و هزینه

عمده ترین امتیاز خرید اینترنتی سهولت دسترسی به آن است . از این رو سالهاست که جایگزین مناسبی برای خرید و ارائه ی حضوری خدمات شده است .

اما نمی توان از نقایص دنیای خرید اینترنتی هم چشم پوشی کرد . معمولا مشتریان از سه ایراد عمده ی این پروسه صحبت می کنند :

1. مشکلات فنی :

سرعت کند سایت ها و وجود مشکلات خاص برای ثبت نام ، ورود و جستجو درسایتهای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و همچنین بازکردن حساب خرید در این سایت ها.

2. محدودیت های خرید اینترنتی :

اینکه مثلا قبل از خرید نمی توان به صورت تجربی از کیفیت کالا و خدمات با خبر شد .

3. موانع امنیتی :

وجود برخی از کلاهبرداری های اینترنتی و در نتیجه عدم اعتماد مشتری و ترس شدید واریز پولشان به حساب سایت های مربوطه.

سایت سفرنیک توانسته است به صورت عمده ای این مشکلات را برطرف نماید و اعتماد مسافرانش را بیش از پیش ، با محور بالا بردن کیفیت خدماتش ، جلب نماید .

وب سایت سفرنیک امکان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین را فراهم کرده است.برای شروع ، پرواز مورد نیازتان را جستجو می کنید تا همه ی پروازهای سیستمی شرکت های هواپیمایی و پروازهای چارتری بیش از دویست کشور چارترکننده به شما نمایش داده شود. سپس مناسب ترین پرواز را از نظر زمان پرواز و قیمت بلیط ، از میان آنها انتخاب کرده و با پرداخت آنلا ین صورتحساب خود، خرید بلیط هواپیما را کامل کنید.رزرو بلیط هواپیما از این وب سایت بسیار ساده بوده و بلیط ها از طریق ایمیل، پیامک و یا فکس ، با توجه به سفارش شما برایتان ارسال می شود و پس از آن نیز دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. فقط بلیط ها را بررسی کنید و یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوید.

منبع : سفرنیک

2121

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علی‌رغم سابقه دیرینه صنعت تایر در ایران، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این کالا در سایه سوءتدبیر مدیران تصمیم‌گیر دچار مشکلات عدیده‌ای همچون کاهش تولید، کمبود تایر در برخی سایزها و گران‌فروشی هستند. اما علت اصلی نابسامانی‌های اخیر در بازار تایر چیست و مشکل از کجاست؟

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام ، سامانه های موازی جهت فروش اینترنتی تایر ماشین وجود دارد که سامانه تجارت ، خودرو پی و سایت‌های خود شرکت‌ها هستند . سامانه تجارت ثبت نام کردم و وقتی به عاملین فروش مراجعه میکنم می‌گویند که این سامانه نباید ثبت نام میکردی ، بالاخره تکلیف ملت روشن نیست ، خواهشا پیگیری کنید ، موازی کاری و کمبود در حوزه تایر پدرمون رو در آورد.

دیگر خبرها

  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • فروش اینترنتی دارو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com