Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اسپوتنیک، جاسم محمد نوجوان سوری، گفت که چگونه تروریست های داعش پدرش را در مرکز شهر رقه اعدام و از آن فیلم گرفتند.

جاسم گفت:"شش ماه پیش، تروریست های داعش سر پدرم را در وسط شهر بریدند. آن ها او را به همکاری با نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) متهم کردند و او در مقابل همه کشته شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها از این اعدام فیلم برداری و در شبکه های اجتماعی آپلود کردند." او یک روز به طور تصادفی فیلم اعدام پدرش را دید.

وی افزود، داعش پدرم را کشت تا دیگر ساکنان شهر را تهدید کند. تروریست ها به طور منظم این گونه جنایات را در خیابان های مرکزی سازماندهی می کردند تاباعث ترس مردم شوند. داعش مردم را مجبور می کرد که آن ها را "دولت اسلامی" بنامند و اگر کسی از انجام این کار خودداری می کرد، مجازات می شد.

زندگی خانوادگی او پس از اعدام پدرش در رقه تبدیل به جهنم شد. او گفت:"ما بسیار وحشت زده بودیم، من، مادرم، پنج خواهر و برادر کوچکم می خواستیم از رقه فرار کنیم، اما نمی توانستیم . واقعیت این است که تروریست های داعش اجازه ترک شهر را به هیچ کس نمی دادند و کسانی که برای فرار تلاش می کردند، اعدام یا دستگیر میشدند. "

در نهایت پس از آن که نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) وارد شهر رقه شدند، محمد و خانواده وی از شهر فرار کردند.
محمد اظهار داشت : "هنگام فرار غذا و پولی نداشتیم، به SDF تسلیم شدیم و آن ها ما را در اردوگاه پناهندگان ساکن کردند.

داعش سوریه رقه جنایات اعدام

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم

شرکت بایت‌دنس در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای فروش شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک ندارد. این در حالی است که وب‌سایت اینفورمیشن در گزارشی اختصاصی گفته بود بایت‌دنس به فروش کسب‌و‌کار آمریکایی تیک‌تاک بدون الگوریتم پیشنهاد محتوا فکر می‌کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، روز گذشته لایحه‌ای را امضا کرد که طبق آن بایت‌دنس باید تا ۹ ماه آینده تیک‌تاک را بفروشد؛ درغیراین‌صورت تیک‌تاک در آمریکا با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم