Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- «فاطمه مسعودی» ۱۴ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش صفاشهر در استان فارس موفق به دریافت دیپلم افتخار مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی«هیکاری‌»کشور ژاپن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کودکان و نوجوانان ایرانی در بیست و چهارمین مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی«هیکاری‌»کشور ژاپن در سال ۲۰۱۶ خوش درخشیدند.

«طلا، نقره و برنز» ۱۰عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون

این مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی با موضوع‌های «کشاورزی»، «زمین زراعی»، «طبیعت»، «محیط زیست»، «مردم» و «خانواده» برگزار شد و از میان ۱۹ هزار و ۹۸۷ اثر رسیده از ۵۸ کشور جهان ۱۰عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت نشان‌های «طلا، نقره و برنز» و دیپلم افتخار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، «میلاد میکائیلی» ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱۱ کانون کرمانشاه و «محمد متین وحیدی» ۱۳ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون قائن در استان خراسان‌جنوبی موفق به دریافت نشان طلایی و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.

«فاطمه عبیری» ۶ ساله از مرکز شماره ۲۸ کانون تهران، «طراوت ملکی» ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون انزلی در استان گیلان، «بهنام دانش» ۱۴ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد و «راستین تاجیک» ۹ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون بهبهان در استان خوزستان دیگر اعضای کانون هستند که نشان‌های نقره به‌همراه دیپلم افتخار این دوره از مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «هیکاری» ژاپن را از آن خود کردند.

در عین حال، نشان‌های برنز و دیپلم افتخار این مسابقه‌ی نقاشی سهم «علیرضا شاکرنسب» ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری بهبهان کانون در استان خوزستان، «فرانک سعیدی» ۱۴ ساله از مرکز شماره ۸ کانون کرمانشاه و سایه بوستان‌چی ۸ ساله از مرکز شماره ۱ کانون سقز در استان کردستان شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال یک هزار و ۳۰۰ اثر در بیست‌وچهارمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «هیکاری‌» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۶ شرکت کرده بود.

عضو کانون فارس، نفر اول مسابقه نقاشی کشور شد

این درحالیست که دیگر عضو ۱۲ ساله کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، مرکز فرهنگی هنری آباده، مقام اول مسابقه نقاشی «رویای کهکشانی من» را نصیب خود کرد.

در این مسابقه که به مناسبت هفته جهانی فضا توسط انجمن نجوم آیناز تبریز در سطح کشور برگزار شد، یکتا امامی عضو کانون فارس توانست در میان شرکت کنندگان این مسابقه مقام اول را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه نقاشی «رویای کهکشانی من» با هدف آشنایی با اهمیت نجوم، فضا، نقش یافته های این حوزه در بهبود زندگی بشر و زیبایی های چشم نواز آسمان شب برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی