Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرمانده انتظامی قصرشیرین، از وقوع انفجار یک قبضه مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در این شهرستان مرزی و مجروحیت یک تن از نیروهای پاکسازی خبر داد.

سرهنگ عنایت فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع انفجار یک قبضه مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی درشهرستان قصرشیرین خبر داد.

وی افزود: در این حادثه راننده دستگاه بولدوزر متعلق به شرکت مین زدایی در مناطق مرزی قصرشیرین که مشغول پاکسازی مین های بجای مانده از جنگ تحمیلی بود در اثر برخورد و انفجار مین دچار جراحت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قصرشیرین تصریح کرد: این شخص به نام بیژن قربانی که اهل استان اصفهان است در اثر انفجار از ناحیه سر و صورت، پا و دست چپ دچار مجروحیت می شود.

وی ادامه داد: این حادثه در حوالی پاسگاه مرزی برج احمد از توابع بخش خسروی رخ داد و پس از وقوع انفجار مصدوم سریعا به بیمارستان قصرشیرین برای مداوا منتقل شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره

آقای عباسیان اظهار داشت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها و واژگون می‌شود.

وی افزود: این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

عباسیان به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل دو آقا و دو خانم اشاره و اضافه کرد: به‌علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

بیشتر بخوانید

واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و این حادثه خسارت فوتی نداشت.

عباسیان اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

 



باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز