Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-27@17:16:28 GMT

پرداختی به داوران پس از ۹ هفته؛ صفر ریال

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۳۹۸۵

پرداختی به داوران پس از ۹ هفته؛ صفر ریال

به گزارش بولتن نیوز، با وجود گذشت 9 هفته از لیگ برتر، داوران و کمک داوران دستمزد قضاوت‌های خود را دریافت نکرده‌اند. همچنین داورانی که در لیگ دسته اول و دوم کار قضاوت را برعهده داشته‌اند، پولی نگرفته و حتی از سال گذشته نیز مطالباتی دارند. از طرفی، دستمزد داوران در سال‌های اخیر افزایشی نداشته و آخرین افزایش مربوط به دوران ریاست مهدی تاج رئیس پیشین کمیته داوران و فعلی فدراسیون فوتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان پرداخت پولی که به داوران و کمک داوران برای قضاوت داده می‌شود، در نوع خود جالب است. داور وسط برای هر قضاوت در لیگ برتر باید مبلغ 650 هزار تومان بگیرد که با احتساب مالیات رقم پرداختی به 585 هزار تومان می‌رسد. اگر فرض کنیم داوری 30 هفته قضاوت کند که چنین چیزی امکان ندارد، در نهایت سالی 17 میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان خواهد گرفت. این در حالی است که دستمزد هر کمک داور برای قضاوت 450 هزار تومان و با احتساب مالیات 405 هزار تومان خالص خواهد بود.

وضعیت دپارتمان داوری هم پس از کنار رفتن حسن کامرانی‌فر نامشخص است. هر چند برخی از کارشناسان داوری اعتقاد دارند بهتر است تنها کمیته داوران باشد، چرا که در سال‌‌های اخیر افراد زیادی در کمیته و دپارتمان داوری به اختلاف خوردند. خبرهایی هم رسیده که یکی از داوران باتجربه قدیمی که ناظر داوری مسابقات فوتبال بوده، قرار است به عنوان دبیر دپارتمان داوری منصوب شود که هنوز به طور رسمی این خبر تأیید نشده است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها