Web Analytics Made Easy - Statcounter

شباهت خواننده جوان ایرانی با یکی از بازیگران ترکیه ای برایش دردسر ساز شد.

هامون محمدزاده که به تازگی دو سال است از دانمارک آمده و تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی از دانشگاه وین اتریش را دارد این روزها در تدارک برگزاری کنسرت خود در ایران است. اما به دلیل شباهت زیادش به بازیگر معروف ترکیه ای بوراک اوزچیویت این روزها در فضای مجازی معروف تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره این ماجرا گفت: بارها اتفاق افتاده است که در خیابان مردم جلویم را گرفته اند و فکر کرده اند من بوراک اوزچیویت هستم. من از اینکه شباهت به این بازیگر ترکیه ای دارم ناراحت نیستم اما دلم می خواهد مردم من را برای هنر Art خودم بشناسند و اگر هم به سمتم می آیند که عکس و امضا بگیرند من را با کس دیگری اشتباه نگیرند.

وی در همین راستا خاطره جالبی تعریف کرد و گفت: در دوبی بودم و داشتم در یک پمپ بنزین به ماشینم بنزین می زدم که ناگهان دیدم چندین ماشین نگه داشتند و زنان عرب با روبنده و چادر عربی پایین آمدند و به دنبال آن ها مردان شان هم از ماشین پیاده شدند خیلی ترسیده بودم و منتظر بودم ببینم چه می خواهند ناگهان همه دستشان را در کیف هایشان کردند و موبایل هایشان را درآوردند و به قصد سلفی گرفتن به سمتم آمدند تازه متوجه شدم که آن ها من را با بوراک اوزچیویت اشتباه گرفته اند.

هامون محمدزاده درباره فعالیت های هنری اش گفت: از 7 سالگی به نواختن موسیقی مشغول بودم و همیشه دلم می خواست به وطنم برگردم و برای مردم خودم بخوانم. تاکنون 5 تک آهنگ به بازار روانه کرده ام که امیدوارم با استقبال مردم مواجه شود.

وی افزود: من از کودکی کار بازیگری هم کرده ام و علاقه به این کار دارم. در سریال روزنه و فیلم پناهنده به کارگردانی خداداد جلالی نیز بازی کرده ام و در حال حاضر نیز چند پیشنهاد بازی دارم که یکی از آن ها همبازی شدن با نوید محمدزاده بوده است. امیدوارم بتوانم این سال هایی را که در ایران نبوده ام جبران کنم و در سریال های تلویزیونی نیز پیشنهاداتی داشته باشم.

وی گفت: من در زمینه موسیقی و خوانندگی همه سبک ها را کار می کنم و به زبان های مختلف همچون انگلیسی، اسپانیایی، دانمارکی، ترکی، آلمانی و ایتالیایی تقریبا مسلط هستم و آهنگ هم می خوانم. در حال حاضر نیز مشغول برنامه ریزی برای اولین کنسرت خود در دی ماه هستم

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران

یادمان زنده‌یاد غلامحسین بنان به مناسبت زادروز ایشان آخر هفته جاری، با عنوان «طنین بال قو» و در قالب بیستمین شب موسیقی ارسباران برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین شب موسیقی ارسباران پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ 1403 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این برنامه با عنوان «طنین بال قو» به مناسبت زادروز زنده‌یاد غلامحسین بنان به یادمان این خواننده فقید موسیقی دستگاهی ایرانی اختصاص دارد.

در این برنامه که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود، چندین اجرای موسیقی پیش‌بینی شده است و سخنرانان مراسم درباره ویژگی‌های آواز استاد بنان نکاتی را بیان خواهند کرد.

چرا غلامحسین بنان آواز شهرام ناظری را افتضاح توصیف کرد

غلامحسین بنان (زاده 10 اردیبهشت 1290 و درگذشته 8 اسفند 1364) خواننده موسیقی دستگاهی ایرانی بود. او از سال 1306 تا سال 1347 در زمینه موسیقی فعالیت داشت و عضو شورای موسیقی رادیو، استاد آواز هنرستان موسیقی تهران و بنیان‌گذار انجمن موسیقی ایران بود. بنان را نخستین خواننده ایرانی آشنا با خط بین‌المللی موسیقی (نُت) دانسته‌اند. جنس صدای وی از نوع باریتون بود. ترانه‌هایی از جمله «بهار دلنشین»، «الهه ناز» و سرود «ای ایران» از آثار شناخته‌شده با صدای بنان هستند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت