Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: وجود انجمن اولیا و مربیان پویا و فعال موجب ارتقای برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس می شود.

به گزارش خبرنگارمهر،سید فواد حسینی امروز دوشنبه در مراسم نمادین پیوند اولیا و مربیان استان کردستان که در دبیرستان نمونه دولتی شهید نامدار مرادی سنندج برگزارشد،گفت: انجمن اولیا و مربیان نهادی است که بین اولیا و مربیان ارتباط برقرار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه انجمن اولیا و مربیان پیشینه ای ۷۰ ساله در کشورما دارد، عنوان کرد: انجمن اولیل و مربیان در آموزش و پرورش دنیا یکی از نهادهای تاثیرگذار به شمار می آید.

وی اظهارداست: این انجمن هرچقدر فعال و پویا باشد بر برنامه های آموزشی و پرورشی و تحصیلی در مدارس تاثیر بیشتری می گذارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج ادامه داد: سال تحصیلی گذشته، یکی از موفق ترین سال های تحصیلی برای ما بود به گونه ای که در دوره ابتدایی رتبه اول استان، دوره متوسطه اول در انواع رقابت هایی که در راستای سنجش سطح آمادگی دانش اموزان برگزارشد رتبه هلی برتر استان و کشور را کسب کردیم.

حسینی بیان کرد: در جشنواره خوارزمی تمام نمایندگان استان را دانش آموزان ناحیه یک سنندج تشکیل دادند.

وی با اشاره به اینکه دبیرستان شهید نامدار مرادی از موفق ترین مدارس ما در عرصه مسابقات علمی، فرهنگی و آموزشی بوده است، افزود: تفکیک فضای آموزشی دو مدرسه در این دبیرستان یکی از اقدامات انجام شده ما در سال تحصیلی جاری است.

وی با اشاره به اینکه امسال از شروع سال وضعیت ما از لحاظ سرانه اموزشی مناسب تر از سال گذشته است، گفت: پارسال ۶۵۰ نفر دانش آموزدر این دبیرستان مشغول به تحصیل بودند امسال با تمهیدات انجام شده به ۲۶۶ نفر دانش آموز رساندی که این اقدام پیش زمینه مناسبی برای ارتقای شاخص های دانش آموزی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج عنوان کرد: از والدین انتظار داریم با توجه به حساسیتی که فرزندان آنها در این سن دارند با مدرسه ارتباط خوبی داشته باشند.

حسینی از اولیا دانش آموزان خواست هدایت تحصیلی دانش اموزان را به دور از احساس و براساس توانمندی و علاقه آنها پیش ببرند.

وی با اشاربه اینکه در بیش از ۱۰۰ هزار واحد آموزشی کشور این انتخابات برگزار می شود، گفت:با توجه به آیین نامه ها و قوانین موجود انجمن اولیا و مربیان جزو تصمیم گیران آموزش و پروش محسوب می شوند و این امکان بی نظیری است که در این وازتخانه که گستره ترین تماس را با مردم دارد، ایجاد شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳

برنامه آزمون نهایی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) نوبت خرداد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بدین شرح است:

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند