Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مسابقات سراسری قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه در بین کارکنان و خانواده های شرکت نفت منطقه خراسان شمالی برگزار شد که ۲۸۹ نفر در این مسابقات شرکت کردند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی، این دوره از مسابقات در رشته های شفاهی، قرائت تحقیق، ترتیل ، حفظ تخصصی، حفظ عمومی و اذان و رشته های کتبی تفسیرسوره یس ویوسف(ع) و خطبه یک نهج البلاغه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مجتبی شکوری مدیر منطقه گفت :عاشقان واقعی قرآن، کسانی هستند که شب ها، قرآن را تلاوت می کنند و با آن مأنوس هستند و روزها، در صحنه ی پرآشوب زندگی ازآن الهام می گیرند. حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای احمدی فر مدیر ستاد اقامه نمازاستان نیز در این مراسم گفت: کلاس قرآن، کلاسی است پر از پاکی و خلوص که درآن تواضع، خشوع. صفا، آرامش، خودسازی، معرفت، کمال و عشق و عاشقی تدریس می شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد

معاون آب منطقه‌ای خراسان شمالی با تاکید بر اینکه سهم سدهای استان از بارش اخیر ناچیز بوده است، گفت: میزان ذخیره آب به نسبت مدت مشابه سال قبل کمتر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای خراسان شمالی، وحید واسطه اظهار کرد: بارندگی اخیر در این استان تأثیر چندانی بر ذخایر سدها نداشته و در مجموع ۵۱۰ هزار متر مکعب آب وارد سدهای استان شده است.

وی افزود: بیشتر روان‌آب ایجاد شده بر اثر بارندگی در مناطق خارج از حوضه آبریز سدها بود و در سایر بخش‌ها نیز بارندگی روی داده در استان به صورت ملایم بوده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با وجود بارش‌های بهاره در استان، میزان بارندگی از ابتدای سال آبی تا کنون بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های شرکت آب منطقه‌ای، حدود ۲۱۰ میلی‌متر بوده که در مقایسه با بارندگی میانگین بلند مدت استان که حدود ۲۲۰ میلی‌متر بوده، حدود ۴ درصد کمتر است.

واسطه ادامه داد: بارندگی‌ها از ابتدای سال جاری رشد مناسبی نسبت سال قبل داشته که در حوزه نیاز اراضی کشاورزی استان مؤثر بوده است.

وی با اشاره به شرایط نامساعد ذخایر سدهای استان با توجه به کم بارشی طی چند سال اخیر، تصریح کرد: در شرایط کنونی ۲۲ درصد حجم مخازن سدهای استان آب دارد و ۷۸ درصد این مخازن خالی است.

وی تصریح کرد: این مقدار ذخیره آب در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته نیز کمتر است که این شرایط، ضرورت توجه بیشتر به مدیریت مصرف را خاطرنشان می‌سازد.

کد خبر 751183

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم