Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@23:46:02 GMT

وحدت و خدمت، میراث ماندگار شهید شوشتری+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۶۹۷۹

شهادت این سردار رشید اسلام مهر تائیدی شد بر تأثیرات فرهنگی و امنیتی که شهید شوشتری در مدت حضورش در سیستان و بلوچستان برای مردم این منطقه انجام داده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، 26 مهر ماه ۱۳۸۸ تاریخی است که هیچ گاه از حافظه ملت ایران و به خصوص مردم سیستان و بلوچستان پاک نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که وحدت شیعه و سنی با شهادت معنا می گیرد، همان روز که خون پاک سرداران بزرگی چون شوشتری ها و محمدزاده ها در کنار خون بیش از ۴۲ نفر از شیوخ اهل سنت و مولوی های بلوچ در شهر سرباز به ثمر می نشیند و درخت یکپارچگی و وحدت انقلاب از قطره قطره خون شهدای بی گناه سرزمین مان جان می گیرد.

اهالی سیستان و بلوچستان هیچگاه همت مردانه سردار خدمت و وحدت نورعلی را از یاد نخواهند برد؛ شهیدی که فرماندهی لشکر ۵ قرارگاه نجف، قرارگاه حمزه و جانشینی فرمانده نیروی زمینی سپاه بخشی از مسئولیت هایش به شمار می رود تا اینکه اول فروردین ۸۸ نیز با حفظ سمت، فرماندهی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور را عهده دار و موفق می گردد با پیگیری و مجاهدتی خستگی ناپذیر تلاش در جهت ایجاد اتحاد بین طوایف شیعه و سنی در این استان را به افتخارات خود بیفزاید.

شاید یکی از بزرگ ترین جنایات تروریستی عبدالمالک ریگی شهادت شهید نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه بود. اما شهادت این سردار رشید اسلام بار دیگر مهر تائیدی شد بر تأثیرات فرهنگی و امنیتی که شوشتری در مدت حضورش در سیستان و بلوچستان برای مردم این منطقه انجام داد. او که در بین همرزمانش گفته بود: «آرزو دارم در میدان جنگ باشم و به شهادت برسم و جسم ناقابلم در راه خدا تکه تکه شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند