Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ یادواره 28 شهید اهل سنت خراسان شمالی در روستای باغلق شهرستان راز و جرگلان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی جهاد در راه خدا را بهترین راه زندگی برای حیاط طیبه دانست و گفت : دین خدا محبوب ترین است و بزرگترین هنری که شهدا به ما یاد داده اند این است از محبوب ها بگذریم و به محبوترین ها برسیم جان و مال و مقام خود را فدای دین خدا کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این روز را روز وحدت خواند و گفت : شیعه و سنی همه باهم برادریم این جلسه شاهد زنده وحدت شیعه و سنی است که خون شهدای این دو مذهب باهم در آمیخت و این شجره طیبه نظام اسلامی شکل گرفت .

وی تصریح کرد : دشمن هم به اتحاد و همبستگی اهل شیعه و سنی آگاه است و ملت ما در مقابل همه تفرقه ها بیدار و هوشیار است و نمی گذارد موریانه ها نفوذ کنند .

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی نیز در این یادواره با بیان این که شهیدان متعلق به حزب الله هستند و فرقی نمی کند شیعه باشد یا سنی گفت : امروز شاهد این هستیم که حزب الله واقعی در حال شکل گیری است و آمریکای جنایتکار به دنبال تحریم سپاه است و میخواهد جلوی گسترش امت واحده را بگیرد امروزگسترش حزب الله مانع دستیابی آمریکا به اهداف شوم خود شده است .

سردار سید حسن مرتضوی بیان داشت: سال ها است که آمریکا در منطقه غرب اسیا با شکست مواجه می شود و انها مسئول شکست خود را حزب الله می دانند .

وی ادامه داد: شیعه و سنی باید حزب الله را تقویت کنیم و جانمان را فدای یکدیگر کنیم چراکه با این کار حزب الله روز به روز موفق تر می شود و به پیروزی های بزرگی دست خواهد یافت.

مرتضوی گفت: بنا به فرموده امام راحل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطعلق به همه مردم است و در برابر همه ظالمان می ایستد و حامی حقوق مظلومین جهان است و هرگز از این راه و هدف دست برنخواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی افزود: دشمن امروز اتحاد بزرگ شیعه و سنی را هدف قرار داده و در تلاش است این اتحاد را برهم زند و باید مراقب بود .

در پایان ، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی از مهمانان تشکر و قدر دانی کرد و گفت: قدر این نعمت با هم بودن را بدانید ما هرچه داریم از همین وحدت است شهدا به ما یاد دادند اگر برای خدا باشیم خدا باماست.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود