Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، گروه طالبان ادعای گروگان کانادایی پیشین خود مبنی ‌بر قتل یک فرزند و تجاوز به همسرش در هنگام اسارت را رد کرد.

«جوشوا بویل»، اهل کانادا با همسر آمریکایی‌اش «کایتلن کلمن» و سه کودک آنها آخر هفته گذشته به کانادا رسیدند. آقای بویل به خبرنگاران گفت که در جریان پنج سالی که او گروگان طالبان بودند، نفرات این گروه یک دخترش را کشتند و به همسرش تجاوز جنسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه طالبان با انتشار اعلامیه‌ای ادعای او را تکذیب کرده و نوشته که دختر آقای بویل در اثر بیماری و عدم دسترسی به خدمات درمانی سقط شده و در‌ گذشته و همسرش حتی برای چند دقیقه هم از او جدا نبوده است.

اعلامیه گروه طالبان که با امضای ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی این گروه منتشر شده افزوده است:دشمن به منظور «بدنام» کردن این گروه خبر تجاوز جنسی به همسر بویل را پخش می‌کند.

سخنگوی گروه طالبان در مقابل، آمریکا را به بدرفتاری با زندانیان در بازداشتگاه‌های بگرام در شمال کابل و گوانتانامو در خلیج گوانتانامو متهم کرده است.

جوشوا بویل و همسر باردارش در سال ۲۰۱۲ هنگام گردش در ولایت میدان وردک در غرب کابل به دست اعضای گروه طالبان افتادند و بعد به پاکستان منتقل شدند.

در جریان پنج سالی که آن‌ها گروگان اعضای شبکه حقانی بودند، چهار فرزند به دنیا آوردند. سه فرزند آنها پنج‌شنبه،۲۰ میزان، با والدین خود به تورونتوی کانادا رسیدند، ولی فرزند چهارمی آن‌ها، که یک دختر بود به گفته آقای بویل، به دست گروگان‌گیران کشته شد.

ارتش پاکستان روز پنجشنبه بدون نام بردن از این خانواده اعلام کرد که «پنج گروگان غربی از جمله یک کانادایی، همسر آمریکایی و سه کودک آن‌ها را از زندان تروریست‌ها آزاد کردند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود