Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:25:09 GMT

رضوانی: یک خطر جدی از سر فدراسیون شنا گذشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۷۲۱۰

رئیس فدراسیون شنا گفت: نقص فنی هواپیما خطرناک است و حالا که اتفاقی برای ملی‌پوشان و کسی رخ نداد، برای شکرگزاری باید قربانی داد.

خبرگزاری ایسنا: هواپیمای تیم ملی واترپلوی ایران که فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد ترکیه ترک کرده بود با اعلام وجود نقص فنی بار دیگر در فرودگاه امام خمینی فرود آمد. تیم ملی واترپلوی ایران برای شرکت در رقابت‌های توسعه جهانی واترپو عازم کشور مالت است و به این ترتیب امشب ۲۴ مهر ایران را به مقصد مالت ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رضوانی در مورد اتفاقی که برای هواپیمای تیم ملی واترپلو افتاد،توضیح داد: نمی‌دانم چرا این مشکل پیش آمده است و فقط خدا را شکر می‌کنم که اتفاق بدی برای ملی‌پوشان واترپلو و سرنشینان دیگر این هواپیما پیش نیامده است. باید برای شکر گزاری قربانی دهیم چون خطری جدی از سر فدراسیون شنا گذشته است.

او همچنین در این باره ادامه داد: این هوپیما ابتدا قرار بود در ارومیه بنشیند و از آن‌جا دوباره پرواز کند. سرنشینان خارجی دیگری هم در این پرواز بودند اما متاسفانه هواپیمای ترکیش به دلیل نقص فنی به فرودگاه امام خمینی بازگشت و تنها می‌توانیم خدا را شکر کنیم چون می‌توانست اتفاقات بدتری رخ بدهد.

رضوانی با بیان اینکه هیچ اتفاقی برای ملی‌پوشان واترپلو و بقیه‌ی سرنشینان این پرواز رخ نداده است، خاطرنشان کرد: تعداد پروازها در فدراسیون شنا زیاد است و سالیانه پروازهای زیادی را تیم‌های ملی تجربه می‌کنند اما خیلی خوشحالم که اتفاق بدی رخ نداد.

او در پایان افزود: هواپیمای تیم ملی واترپلو امشب عازم مالت می شود و فردا صبح(سه شنبه، ۲۵ مهر) با خواست خدا در این کشور فرود می‌آید. تیم ملی دو مرحله تمرین خود در استخرهای این کشور ا برگزار می‌کند. خوشبختانه این اتفاق همزمان با بازی‌های تیم ملی نبود و برنامه‌های تیم ملی را مختل نکرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود