Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@09:09:12 GMT

اعتراض به استخدام دختر نماینده مجلس در وزارت نفت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۷۳۵۰

جمعی از فارغ‌التحصیلان بیکار دانشگاه نفت اعلام کردند: استخدام فرزند نماینده مجلس با وجود بیکاری دانش‌آموختگان این دانشگاه صرفا به واسطه سیستم سفارشی امضای طلایی است.

خبرگزاری تسنیم: جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در بیانیه‌ای نکاتی را درباره اظهارات اخیر وزیر نفت در یک برنامه تلویزیونی پیرامون استخدام دختر یکی از نمایندگان در این وزارتخانه اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این بیانیه به شرح ذیل است:

۱- با توجه به توجیه استخدام دختر نماینده آمل از زبان بیژن زنگنه این سوال مطرح می‌شود که آیا امثال ایشان نیز حد نصاب سیستم ارزیابی کارکنان را اخذ کرده یا اینکه صرفا به واسطه سیستم سفارشی امضای طلایی، جذب وزارت نفت شده‌اند؟!


۲- در حالی که بسیاری از دانش‌آموختگان مقطع دکترای رشته‌های نفتی در دانشگاه صنعت نفت و سایر دانشگاه‌های تراز اول کشور بیکار هستند، یک خانم دانش‌آموخته مقطع دکترای رشته شیمی‌فیزیک از دانشگاه آزاد، تنها براساس نظام شایسته‌سالاری و نه رانت جایگاه نمایندگی پدرش، حائز شرایط جذب در وزارت نفت شناخته شده است!


۳- حجم نیاز صنعت نفت به تحصیلات دانشگاهی، ابتدا معطوف به لیسانس، سپس ارشد و در نهایت دکتراست، آیا توجیه وزیر نفت در خصوص جذب یک نفر با مدرک دکترا، آن هم در شرایط کنونی بیکاری هزاران دانش‌آموخته لیسانس و ارشد، مصداق بارز "سرنا را از سر گشاد نواختن" نیست؟!


۴- جناب بیژن زنگنه که پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی و به فاصله تنها سه سال! اولین مسئولیت ارشد اجرایی خود را تحت عنوان معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصاحب نموده؛ آیا صلاحیت کافی برای دفاع از شایسته‌سالاری و نقد رانت‌خواری را داراست؟! واقعیت این است که دو سال دروغ‌پردازی در پس وعده‌های تو خالی، مسئولین وزارت نفت را دچار چنان مرتبه‌ای از فراموش‌کاری و تناقض‌گویی نموده که با هزاران دلیل هم نمی‌توان آن‌ها را حتی در نظر عوام توجیه نمود!

دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت پس از دو سال پیگیری مداوم و مواجهه با انواع فریبکاری‌ها از سوی وزارت نفت، امروز به خوبی می‌دانند که وزارت نفت در قبال تعهداتش به دانشگاه صنعت نفت، ذره‌ای مسئولیت‌پذیر نبوده، در این زمینه همواره در جهت دروغ، زشتی و پلیدی گام نهاده و با لفاظی رسانه‌ای نزد عوام و خواص به دنبال فرافکنی و توجیه کارشکنی‌های خود در مسیر قانونی استخدام دانش‌آموختگان گروه الف. دانشگاه صنعت نفت می‌باشد.

دانش آموختگانی که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری لباس خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر تن خود کرده بودند و ضمن فرش قرمز پهن کردن از جانب کشور‌های حاشیه خلیج فارس برای آنان، ایستادند تا با رفتن‌شان ظالم را یاری نکرده باشند.

جمعیت دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت ضمن اتکاء به خداوند متعال و توسل به اولیای خاصه‌اش، اعلام می‌داریم حتی لحظه‌ای در برابر ظلم ظالم سکوت نخواهیم کرد و پیگیری‌های خود را از طریق مجاری قانونی تا رفع مشکل استخدام گروه الف. و رسوایی عوامل پشت پرده آن و برکندن ریشه‌های ظلم ادامه خواهیم داد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا

با توجه به همزمانی اجلاس ایران و آفریقا و برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024، تهران از پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 میزبان تعداد زیادی از مقامات اقتصادی خصوصی و دولتی 35 کشور آفریقایی است. اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در شرایطی آغاز می‌شود که به دعوت دولت جمهوری اسلامی ایران، مقامات پرشماری از 35 کشور آفریقایی به ایران آمده‌اند و قرار است در 12 زمینه مختلف از جمله صنعت، معدن، نفت و گاز و پتروشیمی، برق و انرژی، گردشگری، بانک، عمران و شهرسازی، فناوری اطلاعات و... مبادلات بین طرفین تسهیل شود.

نمایندگی مدیران خودرو 777، به دنبال همکاری بین‌المللی

با توجه به زمینه‌های متنوع در راستای همکاری تجاری بین ایران و 35 کشور آفریقایی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و صادرات و واردات، نمایندگی مدیران خودرو 777 نیز فرصت را مغتنم شمرده و در نمایشگاه جنبی این اجلاس واقع در سازمان مدیریت صنعتی حضور می‌یابد. از جمعه هفتم تا دهم اردیبهشت در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی، غرفه مدیران خودرو 777 پذیرای گروه‌های تجاری و مقامات آفریقایی و همچنین نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی کشوری خواهد بود که تمایل به آشنایی بیشتر با صنعت و تجارت خودرو در ایران دارند.

غرفه مدیران خودرو 777 در این رویداد، یکی از بهترین و جدیدترین محصولات خود یعنی اکستریم VX را به نمایش گذاشته و کارشناسان فروش و طرح جایگزینی خودرو از این نمایندگی نیز آماده پاسخگویی به مهمانان این برنامه خواهند بود. مدیران خودرو به عنوان ویترین جذاب صنعت ساخت و مونتاژ خودرو در ایران، قطعا یکی از جذاب‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه خواهد بود و برای نخستین بار است که یک نماینده از صنعت خودرو در این نمایشگاه حاضر می‌شود.

نمایندگی مدیران خودرو 777 هم‌اکنون با 5 شعبه در استان تهران و البرز آماده ارائه تمام خدمات از مرحله ثبت نام تا فروش نقدی و فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو و خدمات پس از فروش و جایگزینی خودروهای نو به جای کارکرده است. همچنین خدمات فروش نمایندگی مدیران خودرو 777، هفت روز هفته از طریق 4 کارشو و شوروم برای برندهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم نیز در دسترس مشتریان است.

کد خبر 847453

دیگر خبرها

  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی