Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار یزد با بیان اینکه ظرفیت فضای مجازی برای رفع آسیب‌های اجتماعی استفاده شود / فضای مجازی فرصت طلایی برای تبلیغ مطالب فرهنگی و دینی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سیدمحمد میرمحمدی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد با تقدیر و تشکر از هیئت‌های عزاداری و عزاداران یزد اظهار داشت: تعداد بسیار زیادی هیئت در استان یزد وجود دارد و مشکلات موجود به چند هیئت محدود در حد 5 مورد محدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که اولا مشکلات در ارتباط با عزاداری‌ها فراگیر نیست و همچنین رفع این مشکلات هم کار غیرممکنی نیست.

استاندار یزد با اشاره به اینکه هیچ کسی به دنبال ترویج شیوه‌ها و روش‌های نادرست عزاداری نیست و برخی اشتباهات هم به دلیل عدم اطلاع از اشتباه موضوع است، تصریح کرد: در صورتی که مشاهده می‌شود برخی نوحه‌ها به سمت و سوی نادرست کشیده می‌شود، باید اقدام به ارائه اشعار و سبک‌های مناسب و مورد پسند عموم مردم کرد و قطعا مورد استقبال قرار می‌گیرد.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه فعالیت کمیته نظارت و رصد مداحی‌ها خوب است، گفت: زمانی که اعلام شود مواردی قابلیت پخش از صدا و سیما را دارند که در این کمیته مورد تایید قرار بگیرد، قطعا همه به سمت اصلاح و بهبود محتوا و شکل مراسم‌های خود می‌روند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و روسای هیئت‌های مذهبی مورد تایید اعضای هیئت هستند و به عنوان ریش سفید مطرح می‌شوند، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در ارتباط با عزاداری‌ها، پخش آن از شبکه های مجازی است.

استاندار یزد با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های بزرگی که در جامعه وجود دارد از فضای مجازی است، افزود: موضوع شبکه‌های مجازی در این رابطه را ما باید به عنوان یک فرصت بسیار خوب و طلایی مد نظر قرار دهیم، چرا که ما هرچه بتوانیم موارد مناسبی از جمله مداحی‌ها و مراسم‌های عزاداری را داشته باشیم و از فرصت‌ها در این زمینه‌ها به درستی استفاده کنیم، در واقع جلو رفتیم و فرصت را از دیگرانی که قصد انتشار مطالب نادرست دارند گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

R41376/P1336/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی