Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء صبح امروز در جمع پایوران و بسیجان سپاه سردشت با اشاره به اینکه سپاه از ابتدای شکل گیری خواری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است افزود : نظام جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی ) و پشتوانه مردمی واهمه ای از این رجزخوانی ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: جوانان و دانشجویان ما در این چند روز اخیر مواضع خوبی در قبال اظهارات ترامپ در شبکه‌های مجازی و همچنین رسانه ملی مطرح کردند که باید از آنها نیز تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سرایی ادامه داد : سخنان ترامپ تکرار مواضع خصمانه گذشته و نشانه تداوم رویه بدعهدی های گذشته سران غرب به ویژه استکبار جهانی است و رجزخوانی های ترامپ تغییر رفتار جدید نبود و موضع گیرهای او ادامه رفتارهای افرادی از جمله ریگان و بوش و سایر سران آمریکاست.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید دستور کار اصلی ما اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد، رانت و اهتمام به تولید داخل باشد، گفت : اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را موکول به سرمایه‌گذاری خارجی‌ها کنیم و از تقویت بنیه ظرفیت‌های فراوان داخلی خودمان غافل شویم، قطعا دچار یک اشتباه استراتژیک شده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء در پایان با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا از منفورترین انسان‌های عصر حاضر است یادآور شد: امیدواریم ملت‌های دیگر نیز درباره اظهارات سخیف ترامپ مواضع خود را روشن کنند.

انتهای پیام/ح

سخنان ترامپ تکرار مواضع خصمانه گذشته سران غرب به ویژه استکبار جهانی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در نشست سران این سازمان بر ادامه تعامل با حکومت طالبان در چارچوب کمک‌های بشردوستانه و گفتگوهای سازنده تأکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسین ابراهیم طاها» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در اجلاس عمومی این سازمان با اشاره به افغانستان گفت سازمان همکاری اسلامی تعامل خود با طالبان را در چارچوب رویکرد بشردوستانه و گفتگوی سازنده ادامه می‌دهد.

وی در ادامه نیز از کشورهای عضو خواست تا از طریق صندوق امانی بشردوستانه افغانستان که تحت نظارت و مدیریت بانک توسعه اسلامی قرار دارد به تلاش‌های بشردوستانه سازمان همکاری اسلامی در افغانستان کمک کنند.

پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عنوان «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» از 4 تا 5 می (15 تا 16 اردیبهشت) در گامبیا در حال برگزاری است.

شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامینشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیاپانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

گفتنی است «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان نیز به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در این اجلاس شرکت کرده است.

به گفته بلخی، هیئت طالبان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • دومین حمله گردان‌های قسام به مواضع صهیونیست‌ها طی چند ساعت گذشته
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم