Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:15:41 GMT

آغاز کار کبدی کاران قم در فصل جدید لیگ برتر کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۷۹۹۴۴

آغاز کار کبدی کاران قم در فصل جدید لیگ برتر کشور

قم - رئیس هیئت کبدی استان قم از آغاز کار کبدی کاران قم در فصل جدید لیگ برتر کشور خبر داد.

مسلم رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کبدی قم امسال در لیگ برتر کشور تیم خواهد داشت و قرار است تیم کبدی قم کار خود را از روز سه شنبه در لیگ برتر به میزبانی مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز کند.

وی افزود: مرحله اول لیگ برتر کبدی سالنی در ۴ گروه برگزار می‌شود که ۲ گروه از این ۴ گروه ۴ تیمی و ۲ گروه نیز ۳ تیمی هستند و تیم قم در یکی از گروه‌های ۳ تیمی قرار گرفته به طوری که از گروه‌های ۳ تیمی، ۲ تیم راهی مرحله بعد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: تیم هیئت کبدی استان قم با تیم‌های حلاوت مازندران و هیئت کبدی استان البرز در مرحله آغازین لیگ برتر کبدی همگروه شده است و امید زیادی به صعود و کسب رتبه‌ای درخور در این فصل داریم.

رشیدی بیان داشت: تیم هیئت کبدی قم در اولین دیدار خود به دیدار حلاوت مازندران می‌رود و دومین دیدار تیم هیئت کبدی قم برابرتیم هیئت کبدی البرز صبح سه شنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۱ برگزارمی شود.

وی عنوان کرد: تیم کبدی رده سنی جوانان قم نیز چندی پیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی زابل شرکت کرد که در دور گروهی با یک پیروزی و ۳ شکست از رسیدن به مرحله دوم باز ماند با این حال، حضور در این مسابقات تجربه مفیدی برای کبدی کاران جوان و تازه کار ما بود.

رئیس هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: در بخش بانوان نیز با فعال شدن بیشتر حوزه بانوان و انتصاب نایب رئیس جدید هیئت کبدی، برنامه‌های آموزشی و تمرینی به طور جدی در حال اجرا است و در صورتی که بتوانیم با همین روند و بدون وقفه پیش برویم می‌توانیم در سال‌های آتی در بخش بانوان نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۷۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • قیمت گندم مشخص شد
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • ورود هیئت حماس به قاهره و آغاز مذاکرات فشرده با میانجیگران مصری
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور