Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@01:53:28 GMT

وزیر کشور با آیت الله نورمفیدی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۰۴۸۱

وزیر کشور با آیت الله نورمفیدی دیدار کرد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور ظهر امروز با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان با آیت‌الله نورمفیدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در ابتدای این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به ایشان طی سخنانی اظهار کرد: بر اساس تصمیم دولت برای جابه‌جایی استانداران امروز در خدمت مردم گلستان هستیم تا از خدمات شایسته آقای صادقلو تشکر کرده و آقای مناف هاشمی را به عنوان استاندار جدید این استان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: استان گلستان در 4 سال گذشته در همه امور از سطح متوسط استان‌ها بالاتر بوده همچنین وحدت و انسجامی که در این استان وجود داشته و دارد نتیجه تلاش مدیران، نمایندگان مجلس و... بوده است.

وزیر کشور تصریح کرد: همچنین مدیران و نمایندگان مجلس و ... در این استان در جذب منابع و سرمایه‌گذاری و تولید و ... تلاش مضاعفی داشتند و از سوی دیگر در این استان شاهد مشارکت بالا در انتخاباتی بودیم که به طور قانونی و سالم برگزار شد که همه اینها نشانه اراده تمامی مدیران برای خدمت صادقانه به مردم است.

رحمانی فضلی اضافه کرد: موفقیت‌های حاصل شده در این استان را مرهون راهنمایی‌ها، ارشادات جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در ایجاد هماهنگی‌ها در استان هستیم و امیدواریم در تصدی‌گری آقای مناف هاشمی استاندار جدید این استان جنابعالی با عنوان نماینده ولی فقیه لطف خود را در جهت حمایت از دولت و استاندار داشته و راهنمایی‌هایی که همواره به صلاح و خیر مردم بوده است را نسبت به مدیران داشته باشید.

وزیر کشور گفت: با تجربیاتی که در طول دولت یازدهم و 4 سال گذشته به دست آورده‌ایم اکنون باید با سرعت و همت بیشتری مشکلات و موانع پیش‌رو را برداشته و توفیقات روزافزونی را برای خدمت به مردم کسب کنیم.

در ادامه این دیدار، آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان طی سخنانی اظهار کرد: ما شرایط دولت را می‌دانیم و حتی اگر همه درب‌ها و شرایط بسته شده باشد راه فعالیت بسته نیست، همچنین اگر راه فعالیت اقتصادى مشکل شد اما راه فعالیت در کار و تلاس بسته نیست و همانطور که تاکنون مشکلات را یکی پس از دیگری پشت‌سر گذاشتیم از این گردنه هم عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بنده شخصاً به آقای رحمانی فضلی وزیر کشور علاقه‌مندم و این علاقه‌مندی به خاطر مسائل معنوی و الهی است، گفت: برای ایشان آرزوی توفیق بیشتر برای خدمت به مردم و حل مسائل کشور را داریم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه در مسأله امنیت دارای وضعیت بسیار خوبی هستیم، تأکید کرد: یکی از عوامل مهم برقراری امنیت زحمات و تلاش‌های مسئولان در مجموعه وزارت کشور است که از جمله آن می‌توان به نیروی انتظامی، فرمانداران و بخشداران اشاره کرد که در تمامی صحنه‌ها در برقراری امنیت نقشی فعال و مؤثر دارند از این جهت از وزیر محترم کشور تشکر می‌کنیم و از خدای متعال توفیق بیشتر و افزون‌تر برای ایشان مسألت داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در شهر گفت: بر اساس فرمایشات مقام‌ معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شوراها که در استانداری خوزستان اظهار کرد: در بعضی استان‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است که انتظار می‌رود به همین نسبت در شهرهای استان خوزستان نیز کارهای مؤثری انجام شود.

وی افزود: مسئول هر منطقه شهرداری نباید منتظر بیان مشکلات از سوی مردم باشد، بلکه خود باید نقاط بحرانی را شناسایی و رفع کند؛ حداقل کاری که فرمانداران، بخشداران و شوراها می‌توانند انجام دهند، کاهش مشکلات مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و ادامه داد: لازم است که در هر شهری یک یا دو خیابان اصلی به عنوان الگو، زیباسازی شود تا مردم متوجه اقدامات شهرداران شوند.

موسوی‌فرد تصریح کرد: به عنوان مثال در کوی علوی اهواز که ۱۹ خیابان اصلی و ۶۱ خیابان فرعی دارد، ابتدا مشکلات و نقاط ضعف این منطقه شناسایی و بخشی از کار توسط دستگاه‌های موجود در استان انجام شد.

وی با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری‌ها گفت: کسانی که شهردار را انتخاب می‌کنند از ابتدا باید صلاحیت فرد را بررسی کنند، بعضی شهرها در سه تا چهار سال اخیر چند شهردار انتخاب کردند که یک اشکال بر عملکرد شورای شهر است، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اضافه کرد: ما مسئولان باید در فرصت باقیمانده به نحوی کار کنیم تا مورد رضایت خدا و مردم قرار گیرد و حق‌الناس بر گردن ما نباشد.

کد خبر 748780

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند