Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@14:24:13 GMT

خبری خوش درباره مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۸۱۲۹۰

خبری خوش درباره مسکن مهر

محبوب حیدری ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر وحدت اردبیل اظهار داشت: با تلاش و پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مشکل حقوقی 120 واحد از باقیمانده یک هزار و 200 واحدی مسکن مهر وحدت اردبیل مرتفع و عملیات بازسازی و تکمیل پروژه آغاز شد.

وی بیان کرد: پروژه 120 واحدی باقیمانده یک هزار و 200 واحد مسکن مهر وحدت اردبیل با توجه به رکود و تعطیلی چندین ساله این پروژه به دلیل قصور پیمانکار قبلی پروژه در عمل به تعهدات خود و نظر به احکام صادره از مراجع قضایی استان تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل شده و عملیات بازسازی و تکمیل واحدهای این پروژه توسط پیمانکاران جدید آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با اشاره به رفع مشکل واحدهای باقیمانده از این پروژه تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این واحدها توسط پیمانکاران تکمیل و تحویل صاحبان واحدها خواهد شد تا این پروژه به صورت کامل تکمیل شود و پرونده آن بسته شود که امیدواریم با این امر رضایت صاحبان واحدها را فراهم آوریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 41 هزار و 379 واحد مسکن مهر برای شهرهای بالای 25 هزار خانوار در استان اردبیل برنامه‌ریزی شده بود که 25 هزار و 871 واحد آن در دولت یازدهم با اعتبار بیش از 15 هزار میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی از آماده‌سازی 326 هکتار زمین با اعتبار 250 میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌های مسکن مهر خبر داد و افزود: در این راستا برای احداث 6 مدرسه با 42 کلاس درس در مساکن مهر 35 میلیارد ریال، هفت مسجد 50 میلیارد ریال و یک باب کلانتری 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷

تین نیوز

دولت ازبکستان از تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، معاون وزیر حمل و نقل ازبکستان از تکمیل پروژه کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷ خبر داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آریانا افغانستان، «جسوربِک چورییف» در جریان برگزاری سومین مجمع سرمایه گذاری بین المللی تاشکند گفت: این پروژه به اتصال ریلی سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک شایانی خواهد کرد. حمل و نقل ریلی نقش بسیار مهمی در ساخت کریدور حمل و نقل اوراسیا ایفا می کند. در نتیجه، کشورهای آسیای مرکزی از این طریق به بنادر حاشیه اقیانوس هند دسترسی خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود گفت که در صورت تکمیل این پروژه ریلی، زمان حمل بار میان ازبکستان و اقیانوس هند از ۳۵ روز به ۵ روز کاهش یافته و بیش از ۴۰ درصد در هزینه های حمل بار بین دو نقطه یاد شده صرفه جویی خواهد شد.

طرح کریدور ترانس افغان نخستین بار در دسامبر سال ۲۰۱۸ از سوی دولت ازبکستان مطرح شد. این کریدور از منطقه مرزی ترمز در جنوب ازبکستان آغاز شده و با عبور از شهرهای مزارشریف و کابل راهی پاکستان خواهد شد. تاکنون، کشورهای قزاقستان و روسیه نیز از موافقت خود برای پیوستن به این کریدور ریلی خبر داده اند. بخشی از هزینه های سنگین ساخت این کریدور ریلی نیز از طریق سرمایه گذاری یه کشور عربستان سعودی، قطر و امارات تامین خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل