Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری-ایرنا- معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ساری گفت که در سال جاری 160 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا خانگی برای کارآفرینان ساروی ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطف الله عباسی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساری افزود : تسهیلات خانگی ارزان قیمتی که در سال جاری برای مدد جویان کارافرین بهزیستی و کمیته امداد ابلاغ شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 برابر رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعتبار سال قبل اشتغال خانگی را حدود 78 میلیارد ریال اعلام کرد.
** جذب تسهیلات 450 میلیارد ریالی بسته رونق در ساری
معاون فرماندار ساری گفت که در سال گذشته از محل تسهیلات بسته رونق تولید 450 میلیارد ریال به واحدهای صنعتی این شهرستان پرداخت شد.
وی افزود : در مجموع حدود 100 واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان از تسهیلات رونق تولید بهره مند شدند که توانست برای پایداری اشتغال روند خوبی را طی کند.
او ادامه داد : در سال جاری نیز دولت بسته رونق تولید را با افزایش بیشتر تسهیلات در اختیار استان ها قرار داده و انتظار می رود تا واحدهای صنعتی ساری نیز از این تسهیلات بهره مند شوند.
به گفته عباسی ، در سال گذشته حدود 10 درصد از تسهیلات رونق تولید مازندران در واحدهای صنعتی شهرستان ساری جذب شد.
وی از طرح کاورزی، پشتیبان و نوسازی صنایع از دیگر طرح های اشتغالزا در ساری برای سال 96 نام برد .
براساس آمار شهرستان ساری افزون بر 570 هزار نفر جمعیت دارد .
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان