Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه صبحگاهی صبح بخیر ایران از شنبه ۲۹ مهر از شبکه یک روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سری جدید صبح بخیر ایران از جنس صبح و طراوات صبحگاهی است که فضایی شاد و مفرح خواهد داشت. موسیقی و هیجان صبحگاهی در دستور سری جدید صبح بخیر ایران است و از مصاحبه های طولانی و گفتگو محور خسته کننده در این برنامه پرهیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکی، ورزشی و ورزش صبحگاهی، ایرانشناسی وگردشگری، آشپزی، روانشناسی، و ادبی و فرهنگستان از جمله بخش های این برنامه هستند.زمان پخش برنامه را از شنبه تا چهارشنبه ساعت 6:30 صبح الی 8 است و قرار است بخش ورزش صبحگاهی با سبکی جدید به همراه تصاویر خاص تقدیم بینندگان شود. در بخش ادبی و فرهنگستان هم هر روز یک محور ازجمله ریشه ضرب المثل ها، حکایت های فارسی و ایرانی و چه بگوییم و چگونه بنویسیم، مطرح می‌شود.

اقبال واحدی، مبینا نصیری، میلاد شیران، فوژان احمدی، امیرحسین بابازاده و دکتر حسن زاده مجریان برنامه صبح بخیر ایران هستند که بخش ها و آیتم های گوناگون برنامه را همراه با کارشناسان و مهمانان، اجرا خواهند کرد. همچنین گروه رستاک تیتراژ ابتدایی و مرتضی سرمدی تیتراژ پایانی برنامه را با نام «صبح بخیر ایران» خوانده‌اند.

صبح بخیر ایران به تهیه کنندگی و کارگردانی علی هنرور کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از شنبه 29 مهر پنج روز در هفته و ساعت 6:30 روی آنتن می رود. این برنامه در شهریور 73 به عنوان اولین برنامه صبحگاهی تلویزیون آغاز به کار کرد. آن زمان تلویزیون چند شبکه محدود داشت و همان شبکه‌های محدود هم هنوز شبانه‌روزی نشده بودند. در آن سال‌ها مردم با صدای مجری رادیو صبحشان را آغاز می‌کردند و روانه محل کار می‌شدند. بنابراین تجربه بیدار شدن با برنامه‌ای تصویری و پرنشاط و دیدن چهره پرجنب و جوش اقبال واحدی برای مخاطبان صدا و سیما جالب و هیجان‌انگیز بود. به مرور زمان یک ساعت از زمان پخش برنامه کاسته شد. چون اوایل از ساعت 5 و 45 دقیقه تا 10 روانه آنتن می‌شد و بعدها زمان پخش آن به ساعت 6 تا 9 محدود شد.

انتهای پیام/

R1427/P1397/S4,34/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی شریفی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم اسپورتوتو ترکیه توپ می زد و فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرد، از امروز به تمرینات تیم ملی والیبال ایران اضافه شد تا پا به پای دیگر ملی پوشان به تمرین بپردازد.

صاعقه والیبال ایران که سال گذشته در تیم ملی درخشش خاصی نداشت و اکثر تورنمنت ها را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، این بار با انگیزه و روحیه فراوان به تمرینات تیم ملی آمده تا برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی خود را به کادر فنی نشان دهد.

اگر میلاد عبادی‌پور را یکی از قدرتی زن های ترکیب اصلی تیم ملی بدانیم، مرتضی شریفی باید برای قرار گرفتن در ترکیب با بازیکنانی همچون پوریا حسین خانزاده امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی و مبین نصری رقابت کند. مرتضی شریفی نشان داده اگر در اوج باشد آبشارهای سنگین و پر قدرتش را کمتر کسی می تواند دفاع کند.

دیگر خبرها

  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • مقرراتی برای داشتن خواب خوب
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود