Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه ) درچارچوب رقابت های هفته نهم لیگ دست یک با غلبه بر تیم شهرداری تبریز 20 امتیازی شد و همچنان در صدر ماند.

به گزارش ایرنا؛ در این دیدار که به میزبانی شهرداری تبریز و در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان با نتیجه یک برصفر برابر میزبان خود به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها گل این دیدار را «حسین دوستدار» در دقیقه 70 به ثمر رساند و برتری تیمش را رقم زد و با 20 امتیاز همچنان درصدر ماند.
تیم شهرداری تبریز نیز با قبول این شکست و کسب پنج امتیاز از دیدارهای گذشته خود در رده هفدهم جدول رده بندی لیگ دست یک باقی ماند.
تیم بادران تهران که نزدیک ترین تعقیب کننده تیم نفت مسجد سلیمان در صدر جدول رده بندی بود، نیز امروز با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم برق جدید شیراز شد و به رده چهارم سقوط کرد.
این نخستین شکست این تیم در طول برگزاری 9 هفته از رقابت های لیگ دست یک بود و بازیکنان این تیم نیز سرانجام طعم تلخ شکست را تجربه کردند.
این درحالی است که شاگردان «نادر دست نشان» امروز (دوشنبه) در نخستین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ دست یک فوتبال کشور،تیم آلومینیوم اراک را شکست دادند در این دیدار که درورزشگاه تختی انزلی برگزار شد ملوان با نتیجه یک برصفر تیم آلومینیوم اراک را مغلوب کرده و به طور موقت دررده دهم جدول رده بندی رقابت های دست یک ایستاد.
تنها گل این بازی را «مهیار زحمت کش» دردقیقه 31 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سه امتیاز این بازی را به حساب تیم خود واریز کرد، این تیم درحال حاضر 12 امتیازی است.
تیم آلومینیوم اراک نیز با 8 امتیاز همچنان در رده چهاردهم باقی ماند، کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت دیدار تیم های کم برخورد ملوان و آلومینیوم اراک را به «علی صفایی» سپرده بود.
همچنین دیدار تیم های گل گهر سیرجان و ایران جوان بوشهر به سود تیم میهمان به پایان رسید، دراین دیدار تیم ایران جوان با درخشش «اویس کرد جهان» که دراین دیدار دبل کرد، تیم گل گهر را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.
قضاوت این دیدار برعهده «روح اله شریفی» بود، این داور نیز در این دیدار کم برخورد مشکل خاصی نداشت و بازی را بدون حاشیه خاصی قضاوت کرد.
درادامه تیم خونه به خونه که هدایت آن را «جواد نکونام» کاپیتان اسبق تیم ملی هدایت آن را برعهده دارد برابر تیم ماشین سازی تبریز با سرمربیگری «رسول خطیبی» به تساوی بدون گل رسید. به طور حتم حواشی این دیدار و جدال دو مربی ملی پوش فوتبال ایران و شرکت کننده در جام جهانی 2006 آلمان بر متن این دیدار غلبه داشته است.
تیم خونه به خونه با کسب این تساوی 13 امتیازی شد و در رده هفتم جای گرفت و تیم ماشین سازی نیز 9 امتیازی شد و دررده سیزدهم باقی ماند.
در دیگر دیدار امروز تیم صبای قم با هدایت «هومن افاضلی» برابر تیم قعر نشین راه آهن به پیروزی رسید، در این دیدار که با نتیجه یک بر صفر تمام شد، «سعید حلافی» در دقیقه 40 برای تیم صبای قم گلزنی کرد و برتری تیمش را رقم زد.
افاضلی به دنبال کسب نتایج ضعیف این تیم در سه هفته نخست رقابت های لیگ دست یک، هدایت تیم صبای قم را ازهفته چهارم برعهده گرفت و تا به امروز با این تیم به پیروزی نرسیده بود و با این تیم 4 تساوی و یک شکست بدست آورده بود که با برد امروز نخستین سه امتیاز را از این لیگ دشت کرد.
نتایج کامل رقابت های هفته نهم لیگ دست یک از این قرار است:
ملوان یک – آلومینیوم اراک صفر
گل گهر سیرجان یک – ایران جوان بوشهر 2
خونه به خونه صفر- ماشین سازی تبریز صفر
راه آهن صفر – صبای قم یک
برق جدید شیراز 2 – بادران تهران صفر
شهرداری تبریز صفر – نفت مسجد سلیمان یک
اکسین البرز یک – مس رفسنجان یک
مس کرمان یک – نساجی مازندران 2
شهرداری ماهشهر صفر – فجرسپاسی صفر
جدول رده بندی رقابت های لیگ دست یک :
1-نفت مسجد سلیمان / 9 بازی / 20 امتیاز
2-نساجی مازندران /9 بازی/ 19 امتیاز (تفاضل گل 6)
3-برق جدید شیراز/9بازی/ 19 امتیاز (تفاضل گل 5 )
4-بادران تهران / 9 بازی/16 امتیاز
5-مس کرمان/ 9بازی/ 15 امتیاز
6-اکسین البرز/9بازی/14 امتیاز
7-خونه به خونه/ 9بازی/13 امتیاز(تفاضل گل 5 )
8-گل گهر سیرجان/ 9 بازی/13 امتیاز(تفاضل گل 5)
9-شهرداری ماهشهر/9بازی/13 امتیاز (تفاضل گل صفر)
10-ملوان /8بازی/ 12 امتیاز
11-مس رفسنجان /8بازی/ 11 امتیاز(تفاضل گل منفی یک )
12-فجرسپاسی/ 9بازی/11 امتیاز(تفاضل گل منفی 2 )
13-ماشین سازی/9 بازی/ 9 امتیاز
14-آلومینیوم اراک/9بازی/ 8 امتیاز(تفاضل گل منفی 4 )
15-صبای قم/ 9بازی/ 8 امتیاز(تفاضل گل منفی 5)
16-ایران جوان بوشهر/9بازی/ 6 امتیاز
17-شهرداری تبریز/9بازی/ 5 امتیاز
18-راه آهن/9بازی/ یک امتیاز
ورزشی.**9144**1368
خبرنگار:سعید قهرمانی**انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۸۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسید.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار گذاشتند. صنعت‌نفت به دنبال فرار از بحران و زنده نگه داشتن آخرین شانسش برای ماندن در لیگ برتر بود و در سمت مقابل مس رفسنجان تحت هدایت محرم نویدکیا در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و به دنبال تداوم این روند بود.

تیم میزبان خیلی زود در دقیقه ۱۹ موفق شد دروازه مس را باز کند. علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت با یک شوت تماشایی از میانه زمین توپ را به زیر طاق دروازه حامد لک فرستاد تا او با یک سوپرگل، ۳ امتیاز مهم را به حساب صنعت نفت واریز کند.

محمدرضا مهدی‌زاده با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۶ از زمین بازی اخراج شد.

با این نتیجه تیم فوتبال مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت و در مقابل صنعت نفت با ۱۹ امتیاز در رتبه شانزدهم ماند.

گروه داوری: پیام حیدری، حسین مرادی و عباس پورحمیدی و امیر ایار/ ناظر: حسین خانبان

ترکیب ابتدایی صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی، امیر محمد پناهی، صادق بارانی، حسین سنگیرگیر، حسین شنانی، یوسف کی‌شمس و علی یوسف.

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

سرمربی: محرم نویدکیا

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نفت‌ مسجد سلیمان و داماش / تساوی در ۴+۹۰
  • طلسمی که در بهترین زمان شکست؛ اولین برد جود بلینگام مقابل بایرن مونیخ
  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • سرانجام احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو
  • بسکتبال NBA | آنها بی دلیل صدرنشین نشدند
  • افزایش انتشار کربن، همچنان نگرانی زیست‌محیطی اصلی جهان
  • افزایش انتشار کربن، همچنان یک نگرانی مهم زیست‌محیطی
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان